ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S9
تکنولوژی

موبایل های گلکسی اس 9 احتمالاً گران ترین های سری اس خواهند بود

در حالی که کمتر از یک ماه به عرضه موبایل های سری گلکسی اس 9 سامسونگ باقی مانده ولی اطلاعات بسیاری در مورد مشخصات سخت افزاری و ظاهری منتسب به آنها منتشر شده. حالا مشخص ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

در حالی که کمتر از یک ماه به عرضه موبایل های سری گلکسی اس 9 سامسونگ باقی مانده ولی اطلاعات بسیاری در مورد مشخصات سخت افزاری و ظاهری منتسب به آنها منتشر شده. حالا مشخص شده این دو تلفن هوشمند گران ترین موبایل های سری گلکسی اس سامسونگ خواهند بود.

قیمت گلکسی اس 7 از 650 دلار شروع می شد؛ در حالی که گلکسی اس 8 با حداقل قیمت 750 دلار عرضه شد. به نظر می رسد قرار است پرچمداران آتی این سری، یعنی گلکسی اس 9 با حداقل قیمت 800 دلاری روانه بازار گردند.

این موضوع توسط فردی به نام «Ricciolo» در توییتر اعلام شده. او سال هاست که قیمت عرضه تلفن های هوشمند سری گلکسی اس سامسونگ را به درستی پیش بینی کرده است.

گمان می رود یکی از دلایل اصلی این افزایش قیمت دوربین های با گشودگی دهانه لنز متغیر باشد. در این خصوص یادآوری می کنیم که قرار است دوربین موبایل های سری گلکسی اس 9 با میزان متغیر f1.5 و نیز f2.4 به بازار عرضه شوند. بدین ترتیب احتمالاً این فناوری جدید موجب افزایش قیمت موبایل های مذکور شده است.

از دیگر مشخصات این دو می توان به ظرفیت باتری 3000 میلی آمپر ساعتی گلکسی اس 9 و نیز 3500 میلی آمپر ساعتی گلکسی اس 9 پلاس اشاره کرد. علی رغم اینکه این ظرفیت نسبت به نسل پیش تغییری نداشته ولی انتظار می رود شارژدهی آنها بهبود یابد.

بر اساس اعلام سامسونگ قرار است این دو تلفن هوشمند پرچمدار در 6 اسفند ماه، یعنی دقیقاً یک روز پیش از شروع رویداد کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا رونمایی شوند. یادآوری می کنیم در این رویداد که از 7 تا 10 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، جای سایر رقبای سامسونگ از جمله هوآوی و ال جی در زمینه معرفی موبایل های پرچمدار جدید خالی است، و بدین ترتیب احتمالاً سامسونگ با معرفی تلفن های هوشمند سری گلکسی اس 9، به ستاره این رویداد بدل خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • S. A. F
    S. A. F | ۷ بهمن ۱۳۹۶

    فعلا با این روند دلار باید بریم تو کار j1

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۷ بهمن ۱۳۹۶

    اشتباه گفتید ، دلار همینجوری داره میره بالا ، ۴۷۰۰ ، طرح رجیستر هم که ۱۵ درصد میاره رو گوشی ، البته هنوز انحصار طلبی رخ نداده مثلاً یک آقا زاده فقط می‌تونه هواوی وارد کشور کنه و با هر نرخی که به احتمال زیاد هم بالا خواهد بود بفروشه و بقیه هم هواوی رو از این آقا زاده عزیز بخرن طرح رجیستری هم از ۱۵ درصد شروع شده و هر سال یه ده درصد بهش اضافه خواهد شد ، با این اوصاف خرید سریه y هواوی و سریه جی ۱ سامسونگ و گوشی های طرح اصلی قابل خرید برا ما بی پولا خواهد بود

  • Mr. Robot
    Mr. Robot | ۷ بهمن ۱۳۹۶

    بیشترین ضرر نصیب ما میشه??فک کنم با این وضع فقط بتونیم گاردشو بگیریم

    • Alireza Yavari
      Alireza Yavari | ۸ بهمن ۱۳۹۶

      ? ? ? ? ?

  • omid hedayatnej
    omid hedayatnej | ۷ بهمن ۱۳۹۶

    اینور دلار میره بالا از اونور گوشی ها گرون میشه ???

مطالب پیشنهادی