ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون
تکنولوژی

ساختار باتری آیفون در مدل های 2018 تغییر خواهد کرد

گزارش های تازه در مورد آیفون های 2018 حاکی از تعبیه باتری با ساختاری متفاوت در آنها است که در کنار پیکربندی بهنیه تر به افزایش کارکرد موبایل با یک بار شارژ منجر می شوند. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۷:۲۸

گزارش های تازه در مورد آیفون های 2018 حاکی از تعبیه باتری با ساختاری متفاوت در آنها است که در کنار پیکربندی بهنیه تر به افزایش کارکرد موبایل با یک بار شارژ منجر می شوند.

به گزارش وب سایت «اینوستور» زیر مجموعه تولید باتری ال جی به نام LG Chem به دنبال طراحی نسل جدیدی از باتری های آیفون است که در عین برخودار بودن از سختار L شکل، تک سلولی هستند.

بر این اساس باتری های جدید ظرفیت بالاتری داشته و در کنار سیستم بهینه تر چیپست های سری A نوید بهینه سازی مصرف باتری را در مدل بعدی آیفون OLED می دهند.آیفون 10

آیفون 10به یک باتری دو سلولی L شکل مجهز است که حجم بیشتری را نسبت به مدل های قبلی اشغال می کند، در نتیجه کمپانی سازنده برای جلوگیری از افزایش حجم موبایل سایز بورد، پردازنده و دیگر چیپ ها را به صورتی باورنکردنی کاهش داد، تا جایی که سایز مدار منطقی به 70 درصد مدار به کار رفته در آیفون 8 پلاس رسیده است.

همکاری این دو کمپانی به همین جا ختم نمی شود و بر اساس شایعات اپل قرار است در سال آینده مدل پلاس آیفون را با نمایشگر OLED تولید کند که در این صورت وظیفه تامین نمایشگرهای آنها نیز احتمالا بر عهده ال جی گذاشته خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alex
    alex | ۸ بهمن ۱۳۹۶

    منم متن منبع درج شده انتهای مطلب را خوندم پاراگراف اخر هیچ ربطی به اون نداره
    منتها خود اقای مرادی هم گفته بر اساس شایعه و لینک مطلب مرتبط را هم گذاشته

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۸ بهمن ۱۳۹۶

    واقعا امانت داری نویسندگان شما به منبع خبر بسیار به دور از اصول اولیه رسانه هستش. خیلی شبیه همون جهان گند سومیه که توش هستیم و براتونم اصلا مهم نیست. اقای یونس مرادی کجای منبع خبر گفتن تهیه پنل امولد بعدی احتمالا به الجی سپرده میشه؟ اگه خب دوس دارید نظر خودتونو بگید نباید برید خبر ترجمه کنید و خودتون مقاله بزنید و اگر هم در اون حد نیستید پس لطفا توهین به نویسنده خبر نکنید و فقط ترجمتونو انجام بدید.

    • یونس مرادی
      یونس مرادی | ۸ بهمن ۱۳۹۶

      دوست عزیز ما گاهی اوقات بسته به محتوای خبر از منابع مرتبط دیگه هم استفاده میکنیم که توی منبع درج نمیشن، خبر تولید پنل های oled اپل توسط ال‌جی:
      https://9to5mac.com/2018/01/03/iphone-oled-screens-samsung-lg-2/

      https://www.macrumors.com/2018/01/03/lg-display-oled-panel-supplier-2018-iphone-x/amp/

      http://appleinsider.com/articles/18/01/03/lg-may-supply-oled-for-apples-65-edge-to-edge-iphone-x-plus/amp/

مطالب پیشنهادی