ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

bulletin
نرم افزار و اپلیکیشن

گوگل اپلیکیشن Bulletin را معرفی کرد؛ صدای جامعه خود باشید

گوگل هر از چند گاهی اپلیکیشن ها و نرم افزارهای جدیدش را در مارکت های کوچک تست می کند و «پوشش اخبار محلی» ایده بعدی آن ها با همین سیاست است. روز گذشته اهالی مانتن ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

گوگل هر از چند گاهی اپلیکیشن ها و نرم افزارهای جدیدش را در مارکت های کوچک تست می کند و «پوشش اخبار محلی» ایده بعدی آن ها با همین سیاست است. روز گذشته اهالی مانتن ویو ابزار جدیدی را به نام Bulletin منتشر کردند که کاربران در آن می توانند اخبار محلی خود را نوشته و با بقیه به اشتراک بگذارند.

در واقع گوگل با Bulletin یک جامعه کوچک خبری را هدف قرار داده است؛ می توانید اخبار دور و برتان را در آنجا گذاشته و مردم نزدیک تان را از آن خبردار کنید. حالا این افراد می توانند از سراسر استان، شهر یا حتی همسایه ها باشند. فعلا تنها کاربران شهرهای نشویل و اوکلند آمریکا می توانند از این اپلیکیشن موبایل استفاده کنند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، سرعت بروزرسانی Bulletin بالا بوده و هر خبری که منتشر شود، به سرعت صفحه اخبار مرتبط با محله تان آپدیت خواهد شد. هنوز مشخص نیست گوگل چگونه می خواهد حجم زیاد کاربران و بعضا خبرهای دروغینی که در ابزارش به انتشار می رسد را کنترل کند.

بد نیست بدانید Bulletin تنها محدود به خبرهای متنی نبوده و می توان در آن ویدیو یا تصاویر را هم به اشتراک گذاشت. همچنین نویسندگان مطالب می توانند از تگ ها استفاده کنند تا بقیه راحت تر خبرهای مورد نظرشان را بیابند. البته قابلیت استفاده از موتور جستجوی گوگل برای پیدا کردن محتویات موجود در Bulletin نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • A.M.
    A.M. | ۸ بهمن ۱۳۹۶

    ساماندهی شهروند_خبرنگار ها توسط گوگل. ✌️?

  • مرگ بر ساندیس خورای دیجیاتو
    مرگ بر ساندیس خورای دیجیاتو | ۷ بهمن ۱۳۹۶

    ما تو ایران زنای همسایه رو داریم که بدون نیاز به بلوتوث به سبزی خوردنا وصل میشن و میلیون ها ترابایت داده رو درچند ثانیه باهم رد و بدل میکنن?

  • omid hedayatnej
    omid hedayatnej | ۷ بهمن ۱۳۹۶

    جالبه ولی اگه بیاد ایران فیلتر بشه

مطالب پیشنهادی