ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بی ام و سری 7 LCI 2019 شکار شد؛ اولین تصاویر از سری هشت تولیدی

فیس لیفت نسل جدید بی ام و سری 7 در حال تست و بررسی زمستانی شکار شد. بی ام و برای این که از مدل های جدید رقبای خود همچون مرسدس بنز S کلاس و ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

فیس لیفت نسل جدید بی ام و سری 7 در حال تست و بررسی زمستانی شکار شد. بی ام و برای این که از مدل های جدید رقبای خود همچون مرسدس بنز S کلاس و آئودی A8 عقب نیافتد دست به عرضه مدل فیس لیفت بزرگ ترین سدان خود خواهد زد.

این فیس لیفت شامل بازطراحی سپر عقب، چراغ های عقب و چراغ های جلو خواهد شد. با توجه به عکس های منتشر شده بر روی مدل پروتوتایپ خبری از جلو پنجره کلیوی شکل بی ام و نیست که احتمالا با یک نمونه باز طراحی شده جایگزین خواهد شد.

به نظر می رسد بی ام و فن آوری های جدیدی را با این مدل عرضه کند. گرچه هیچ تضمینی مبنی بر استفاده از سیستم رانندگی خودکار سطح سوم همانند آئودی A8 وجود ندارد.

در حال حاضر عکس جاسوسی از داخل اتاق منتشر نشده است اما احتمال این که از تریم های شبیه به مدل های آینده بی ام و همچون مدل X7 و سری 8 استفاده کند کم نخواهد بود.

قوای محرکه نیز همانند مدل فعلی سری 7 خواهد بود و احتمالا بروزرسانی هایی که برای سری 8 در نظر گرفته شده در این این مدل نیز استفاده خواهد شد.

در ادامه بی ام و عکس های جدیدی از بی ام و سری 8، مورد انتظار ترین خودروی این شرکت را منتشر کرده است. روز گذشته مدل تمام مسابقه ای LMGTE در پیست دیتونا آمریکا رونمایی شد و قرار است این خودرو در مسابقات 24 ساعته دیتونا به رقابت بپردازد.

اما نسخه شهری این خودرو که احتمالا تا چندی دیگر از آن رونمایی می شود و پیش تر نیز دو عکس جاسوسی طراحی ظاهری و داخلی آن را لو رفته بود، بی ام و با انتشار عکس های با کیفیت سعی کرد تا سوار بر موج به وجود آمده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • kingg
    kingg | ۸ بهمن ۱۳۹۶

    اقا چرا رنگ این خودرو ها در ابتدا این شکلیه؟

    • Amindigiato
      Amindigiato | ۸ بهمن ۱۳۹۶

      دوست عزیز این رنگ نیست قبل رونمایی از هر خودرو یه سری تست های رانندگی ازش میگیرن و بخاطر اینکه کسی از ماشین عکس نگیره و قبل از رونمایی لو نره یه سری برچسبه میزنن که شکل اصلی خودرو مشخص نباشه

مطالب پیشنهادی