ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تفاوت آپشن های ام وی ام 315 اکسلنت، نسبت به مدل معمولی چیست؟

این روز ها خودرو های هاچ‌بک یکی از پرطرفدارترین سگمنت‌ های مورد توجه قشر جوانان است. انواع مختلفی از خودرو های هاچ‌بک در رده های قیمتی مختلف در بازار ایران عرضه شده است و رضایت ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

این روز ها خودرو های هاچ‌بک یکی از پرطرفدارترین سگمنت‌ های مورد توجه قشر جوانان است. انواع مختلفی از خودرو های هاچ‌بک در رده های قیمتی مختلف در بازار ایران عرضه شده است و رضایت نسبی مشتریان را جلب کرده است.

ام‌وی‌ام 315 اکسلنت یکی از خودرو‌ هایی است که با شرایط قیمتی مناسب مورد استقبال قرار گرفته است. نکته مهم ارتقاء و بهبود کیفیت این خودرو طی سال های مختلف در طول عرضه آن تاکنون است.

افزایش کیفیت تولید و مواد بکار گرفته شده در قسمت های مختلف و همچنین قطعات اصلی از‌جمله گیربکس، بدنه و اجزاء موتور منجر به درخواست روز افزون این محصول شده است.

همچنین در هر نسخه سعی شد تا میزان آپشن ها با نیاز و درخواست مشتریان افزایش یابد تا همچنان این خودرو بعنوان یک انتخاب جدی برای مشتریان متقاضی خودرو هایی با رده قیمتی پایین تبدیل شود.

یکی از نکات مورد توجه در ام وی ام 315 اکسلنت وجود آپشن های متعدد کاربردی است.

روف‌رک، و رکاب های جانبی با پوشش کرمی در کناره‌ های سپر جلو و عقب از دیگر جذابیت های ظاهری این خودرو است. انحنا و خطوط طراحی شده در بدنه این محصول نیز قابل تامل است و در حرکت حس سرعت را در این خودرو برای ناظران بیرون دوچندان می کند.

وجود صندلی های چرمی، صفحه نمایش 7 اینچی لمسی مجهز به نویگیشن و دوربین دید عقب و همچنین وجود دکمه های کنترلی روی فرمان دسترسی و راحتی بیشتری را در اختیار راننده و سرنشین جلو گذاشته است.

صفحه کیلومتر شمار جذاب و هماهنگ با داشبورد خودرو نیز حس بهتری را به سرنشینان می‌ دهد. از دیگر آپشن های ام وی ام 315 اکسلنت می‌ توان به  مجهز به سیستم چند رسانه مولتی مدیا حرفه ایی VIFA  مجهز به ساب ووفر و  6 بلند mp3  با قابلیت اتصال پورت USB ،سیستم ترمز ضد قفل ABS و EBD، اتصال تلفن همراه از طریق بلوتوث، سیستم مدیریت پیمایش ( نمایش مسافت طی شده، مصرف بنزین و …)، کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، سنسور عقب، تنظیم برقی آینه های جانبی و رینگ آلومینیومی 15 اینچی اسپرت است.

در حال حاضر ام وی ام 315 اکسلنت با قیمت قطعی 51 میلیون 400 هزار تومان که در شرایط اقساطی متقاضیان می‌ توانند پرداخت 10 میلیون و 200 هزار پیش پرداخت خرید خود را قطعی کرده، خودرو را تحویل گرفته و در اقساط 2 تا 36 ماهه بصورت منعطف اقساط پرداخت نمایند.

سوالات متداول

دلیل افزایش خرید ام وی ام 315 اکسلنت چیست؟

در این خودرو مواد به کار فته آپشن ها ویژگی های بصری و فنی و… همه ارتقا یافته و کیفیت بیشتری دارند. همین مسئله باعث شده ماشین ام وی ام 315 اکسلنت طرفداران بیشتری داشته باشد.

قیمت ام وی ام 315 اکسلنت چقدر است؟

مدل کارکرده این خودرو بسته به میزان کیلومترش بین 400 تا 300 میلیون تومان فروخته میشود.

آپشن های ماشین ام وی ام 315 اکسلنت چیست؟

صندلی های چرمی، صفحه نمایش 7 اینچی لمسی مجهز به نویگیشن و دوربین دید عقب و همچنین وجود دکمه های کنترلی روی فرمان و… از جمله آپشن های ماشین ام وی ام 315 اکسلنت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Kaveh ka
    Kaveh ka | ۱۴ آذر ۱۳۹۷

    دو ساله ام وی ام 315 دارم ، بعد از یک مسافرت ده روزه با ام وی ام رفقا که امانت گرفته بودم به محض برگشت پژو پارسمو فروختم و یکی برا خودم خریدم چون در طول مسافرت ده روزه کولر روشن واقعا امتحانشو خوب پس داد ، قبل از این پارس و 206 داشتم که دیگه با تجربه ام از ام وی ام 315 عمرا سراغشون نمیرم ، اتاق بی صدا و شیک و راحت و نرم و کاملا عایق در مقابل صدا و باد ،شتاب ثانویه ی فوق العاده توی جاده پس از دور گرفتن موتور ، تعلیق نرم و راحت ، کولر و بخاری فوق العاده قدرتمند ، سیستم ضد سرقت با بسته شدن اتومات شیشه ها هنگام قفل در ها ، آلارم باز بودن صندوق و درها و کمربند با نمایش روی نمایشگر ، باز شدن برقی صندوق با ریموت و از داخل اتاق ، آینه های برقی با المنت حرارتی .... با کلی امکانات ریز و درشت دیگه و در نهایت ایمنی عـــــــالی این ماشین که باعث میشه آدم از رانندگی باهاش لذت ببره ، توی این دو سال فقط مصرفی هاشو عوض کردم و خرجی برام نداشته و با توصیه ی من چند نفره دیگه توی فامیل هم این مدل رو خریدن ، در کل نسبت به قیمتش عالیه و از لحاظ کیفیت و امنیت با ماشین های ایرانی قابل مقایسه نیست و خیلی خیلی بهتره

  • noki a
    noki a | ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

    آپشن جدید این خودرو ها مرگ سریعتر و کم دردتر هست.

    • Kaveh ka
      Kaveh ka | ۱۴ آذر ۱۳۹۷

      دوست عزیز این خودو از لحاظ ایمنی حرف نداره و عالیه و مثل ماشین های ایرانی توی تصادفات مچاله نمیشه ، حتی کل درهاش از داخل مثل ماشین های مسابقه مجهز به لوله های فولادی ضد ضربه و ایمن در تصادف هستش ، با سرچ تصادفاتش توی گوگل و دیدن فیلم تست تصادف خودرو بیشتر متوجه میشین

  • sepehri
    sepehri | ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

    متاسفانه مارو عادت دادن به جنسهای بی کیفیت و خیلی از مردم هم به خاطره خرجه ماشین کارکرده میرن این چینی های بی کیفیت و که فقط اپشن دارن و کیفیت ندارن رو میخرن ولی در کل خریده ماشینه کارکرده خارجی مثله هیوندای ورنا یا ریو یا اوانته خیلی بهتر از این ماشینهای بی کیفیته چینیه

  • MohamadReza Goudarzi
    MohamadReza Goudarzi | ۹ بهمن ۱۳۹۶

    پایان رپروتاژ اگهی

مطالب پیشنهادی