ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S9
تکنولوژی

قیمت احتمالی موبایل های سری گلکسی اس 9 مشخص شد؛ گران تر از نسل پیشین

در حالی که کمتر از یک ماه به رونمایی از موبایل های پرچمدار سری گلکسی اس 9 سامسونگ باقی مانده، ولی بازار اطلاعاتی که منتسب به آنها فاش می شود داغ است و به تازگی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۱

در حالی که کمتر از یک ماه به رونمایی از موبایل های پرچمدار سری گلکسی اس 9 سامسونگ باقی مانده، ولی بازار اطلاعاتی که منتسب به آنها فاش می شود داغ است و به تازگی اطلاعاتی از منابع کره ای منتشر شده که قیمت حدودی آنها را مشخص می کند.

در حالی که چندی قبل در دیجیاتو خواندید که این تلفن های هوشمند احتمالاً گران ترین موبایل های سری گلکسی اس خواهند بود، به نظر می رسد این گمانه زنی صحیح باشد. بر اساس اطلاعات جدیدی که از طریق یکی از منابع داخل یک اپراتور مخابراتی کره جنوبی اعلام شده، قرار است این تلفن هوشمند توسط هر سه اپراتور موبایل بزرگ کره عرضه شود.

یادآوری می کنیم که گلکسی اس 8 با حداقل قیمتی در حدود 875 دلار در کره جنوبی عرضه شد، ولی قرار است گلکسی اس 9 با حداقل قیمتی در حدود 890 تا 935 دلار در این کشور به فروش رود. البته در آمریکا گلکسی اس 8 در ابتدا با کمینه قیمت 750 دلار روانه بازار شد. به این ترتیب با یک حساب و کتاب ساده به نظر می رسد گلکسی اس 9 حداکثر 10 درصد گران تر از نسل قبلی خود باشد و به قیمتی حدود 800 دلار در آمریکا به فروش برسد.

همچنین ایوان بلس افشاگر معروف چند روز پیش تصاویری از اجزای پشتی این دو تلفن هوشمند را منتشر کرد که خبر از دوربین اصلی تکی گلکسی اس 9 و دوربین دوگانه گلکسی اس 9 پلاس می داد. به نظر می رسد بر خلاف گلکسی اس 8 که به دلیل جای نامناسب حسگر اثر انگشت کاربران را به دردسر انداخته بود، این بار قرار است این حسگر در فاصله مناسبی از دوربین تعبیه شود تا به این ترتیب امکان لمس اشتباه دوربین کاهش یابد.

موبایل های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس قرار است در 6 اسفند ماه توسط سامسونگ رونمایی شوند. بر اساس گفته های یک مقام رسمی این کمپانی که نخواسته نامش فاش شود، سری موبایل های گلکسی اس 9 بیش از اینکه بر طراحی جدید تمرکز داشته باشند، بر راحتی کاربران متمرکز هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • shiva
    shiva | ۹ بهمن ۱۳۹۶

    وای خیلیله چه خبره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی