ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فاینال فانتزی 15
نرم افزار و اپلیکیشن

تاریخ عرضه نسخه موبایل فاینال فانتزی 15 مشخص شد

بازی Final Fantasy XV: Pocket Edition یکی از کنجکاو برانگیزترین پروژه های تلفن های هوشمند است. این عنوان نقش آفرینی در واقع نسخه جیبی فاینال فانتزی 15 به حساب می آید. همان شخصیت ها حضور ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۹ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

بازی Final Fantasy XV: Pocket Edition یکی از کنجکاو برانگیزترین پروژه های تلفن های هوشمند است. این عنوان نقش آفرینی در واقع نسخه جیبی فاینال فانتزی 15 به حساب می آید. همان شخصیت ها حضور دارند، می توانید آزادانه در محیط بچرخید، با دشمنان گوناگون بجنگید و خط داستانی که پیشتر با فاینال فانتزی 15 دیده بودید را پیش ببرید.

فاینال فانتزی 15: پاکت ادیشن ابتدا قرار بود سال 2017 منتشر شود

بنابراین شاید بزرگترین تفاوت نسخه موبایل با رایانه های شخصی را بتوانیم استفاده از سبک ژاپنی چیبی برای گرافیک بنامیم که در آن همه چیز کوچک تر شده اند. حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، کمتر از دو هفته دیگر بازیکن ها می توانند این عنوان موردانتظار را تجربه کنند.

ساعاتی پیش نسخه موبایل فاینال فانتزی 15 برای پیش خرید در اپ استور قرار گرفت که با توجه به تاریخ ثبت شده در صفحه بازی، بازیکن ها در نه فوریه (20 بهمن) می توانند آخرین دست پخت کمپانی اسکوئرانیکس را تجربه کنند. همانگونه که در مقاله مورد انتظارترین بازی های موبایل سال 2018 گفتیم، بازی در ده قسمت عرضه می شود.

حجم کلی بازی 5 گیگابایت است اما اگر بخواهید نسخه گرافیک بالا را تجربه کنید باید بیش از 8 گیگابایت دانلود کنید، رقمی که نسخه موبایل فاینال فانتزی 15 را در کنار گرید اتواسپورت تبدیل به پرحجم ترین بازی موبایل می کند.

قسمت اول رایگان بوده و قسمت های دوم و سوم هر کدام 0.99 دلار قیمت دارند. قیمت بقیه قسمت ها نیز هر کدام 3.99 دلار خواهد بود. البته برای صرفه جویی می توانید تمام ده قسمت را با 19.99 دلار بخرید. بد نیست بدانید فاینال فانتزی 15: پاکت ادیشن تنها روی iOS 11.1 و ورژن های جدیدتر اجرا می شود.

برای تجربه بازی در دیوایس های اندرویدی نیز باید موبایل تان به اندروید 5 یا بالاتر مجهز باشد. برای اطلاعات بیشتر، نسخه پلتفرم های خانگی فایل فانتزی 15 سال گذشته و بعد از تاخیرهای زیاد منتشر شد و هر چند بعضی منتقدان بازی را ستودند، ولی طرفداران سری فاینال فانتزی چندان از نتیجه کار راضی نبودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MasoudZ
    MasoudZ | ۹ بهمن ۱۳۹۶

    با توجه به این حجم میشه گفت در سال های آتی (بزودی) گوشی های هوشمند قادر خواهند بود بازی هایی در سطح بازی های PS4 رو اجرا کنن

    • Rezagoodarzi
      Rezagoodarzi | ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

      انشاله

مطالب پیشنهادی