ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Game of Warriors؛ مراقب شارژ موبایل تان باشید

بازی های سبک Idle Games اگرچه به خاطر ذات بی پایان خود و المان های اعتیادآورشان از عناوین ممنوعه اسمارت فون ها هستند ولی گاهی اوقات بد نیست روی تخت دراز بکشیم، یکی از این ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

بازی های سبک Idle Games اگرچه به خاطر ذات بی پایان خود و المان های اعتیادآورشان از عناوین ممنوعه اسمارت فون ها هستند ولی گاهی اوقات بد نیست روی تخت دراز بکشیم، یکی از این بازی ها را نصب کنیم و جمله «فقط پنج دقیقه دیگر» را برای دفعات متوالی به خودمان بگوییم.

با بیش از یک میلیون دانلود و میانگین امتیازی 4.6 در گوگل پلی، بازی از عناوین محبوب Idle Games به شمار می رود

Game of Warriors یکی از عناوین خوب همین سبک است که به نوعی نسخه پیشرفته عنوان دوست داشتنی Grow Castle به حساب می آید. سازنده هر چند سعی کرده با استفاده از المان های سبک استراتژی ساخته اش را از نمونه های مشابه جدا کند ولی همچنان با یکی از کلیشه های سرگرم کننده Idle Games رو به رو هستیم.

جدا از جذابیت همیشگی سبک Idle Games، همانند Grow Castle چیزی که بازی را جذاب تر می کند باز گذاشتن دست گیمر برای شخصی سازی محیط اطرافش است. هر چیزی که دارید را می توانید ارتقا دهید و این کار نه تنها قدرت تان را افزایش می دهد بلکه تغییراتی ظاهری زیادی را نیز در محیط به وجود می آورد.

Game of Warriors
نمایی از بازی پیش از جنگ؛ با لمس Next Wave موجی از دشمنان به سمت تان حمله می کنند و باید با آن ها بجنگید. اگر باختید همان موج (Wave) را تکرار می کنید و در صورت پیروزی نوبت به موج قوی تر می رسد.

بنابراین تا جایی که می توانید به بازی ادامه می دهید تا تغییرات بیشتری را دیده و برای بهبود قلعه آیتم های بیشتری را خریداری کنید. البته برخلاف دیگر عناوین سبک Idle Games که معمولا بعد از خروج، بازی همچنان ادامه می یابد در Game of Warriors این ویژگی با محدودیت هایی حضور دارد که شاید به مذاق بعضی ها خوش نیاید.

همانگونه که بالاتر گفتیم، ساخته Play365 نسخه پیشرفته تر Grow Castle است. بنابراین مثل این بازی در اینجا هم کنترل یک قلعه به شما داده می شود و دو کار مهم دارید: قلعه را قدرتمند کرده و با موج های دشمنان رو به رو شوید. در هر حمله می توانید سربازانی را به میدان نبرد بفرستید یا از ابزارهای دیگر کمک بگیرید.

بازی Game of Warriors
نوار قرمز رنگی که در پایین سمت چپ حضور دارد، انرژی شما برای استفاده از سربازان را نشان می دهد. باید صبر کنید این نوار پر شد تا نیروها را به میدان بفرستید.

پیش از نبرد هم باید با سکه هایی که در دفاع از قلعه یا حمله به بقیه به دست آوردید، منطقه خود را قدرتمند تر سازید. گفتیم حمله به بقیه، در بازی قلعه های دیگری نیز حضور دارد که با هجوم به آن ها این مناطق در اختیارتان قرار گرفته و هر دقیقه مالیاتی را به شما می دهند.

کلیت Game of Warriors همین بود که خواندید. برای کسانی که از Grow Castle لذت بردند، مطمئنا ساخته استودیوی Play365 می تواند سرگرم کننده باشد. اگر هم تاکنون عنوانی از سبک Idle Games با درون مایه دفاع از قلعه و نقش آفرینی تجربه نکرده اید، Game of Warriors گزینه خوبی است تا غرق در این بازی ها شوید.

Game of Warriors-mobile game
برای حمله به بقیه منطقه ها نیازمند سکه هستید. گاهی اوقات محاصره قلعه دشمنان به شما هیروها و نیروهای جدید می دهد.
Game of Warriors android
در بازی نه تنها می توانید قلعه را ارتقا دهید و ساختمان های دفاعی جدید بسازید، بلکه سربازان هم قابل ارتقا هستند.
Game of Warriors

Game of Warriors

سازنده: Play365 قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 60 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

    بازی استراتژیک خوب بازی نکردی.. کلش استراتژی اما برای کودکان زیر 10 سال

  • احد وصال
    احد وصال | ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

    خداییش هیچوقت از بازی های استراتژیک خوشم نیومده ..حالا اگه گیاهان علیه زامبی ها رو استراتژیک حساب کنیم ..بد نبود ..کلا نچسبند ولی طرفدار زیاد دارند این جور بازی ها

مطالب پیشنهادی