ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بروزرسانی iOS
تکنولوژی

اپل احتمالا به روزرسانی برخی اپلیکیشن های iOS را تا 2019 به تاخیر می اندازد

کمپانی اپل اخیرا به دلیل تاخیر در ارائه پچ های امنیتی و کاهش عمدی سرعت موبایل به خاطر مشکلات مربوط به باتری مورد انتقاد گرفته و حالا مسئولان کمپانی تصمیم گرفته اند برای بررسی اساسی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

کمپانی اپل اخیرا به دلیل تاخیر در ارائه پچ های امنیتی و کاهش عمدی سرعت موبایل به خاطر مشکلات مربوط به باتری مورد انتقاد گرفته و حالا مسئولان کمپانی تصمیم گرفته اند برای بررسی اساسی این مشکلات و رفع آنها ارائه بروزرسانی های جدید را قربانی کنند.

بر اساس گزارش Ina Fried از خبرنگاران ارشد فناوری Axios این کمپانی احتمالا برنامه به روزرسانی اپلیکیشن های iOS و ارائه قابلیت های جدید در سال 2018 را به منظور تمرکز بر مسائل کیفی و کارایی به تاخیر خواهد انداخت.

ظاهرا این مساله را «کریگ فدریگی»، معاون ارشد بخش مهندسی نرم افزار این شرکت در جلسه ای به اطلاع کارکنان رسانده است.

Axios مدعی شده که مسئولان کمپانی اپل از اظهار نظر در این مورد خودداری کرده اند اما اگر این مساله رنگ واقعیت به خود بگیرد مواردی از قبیل به روزرسانی صفحه خانگی، رابط کاربری درون خودرو، بهبود اپلیکیشن های کلیدی مثل ایمیل، تصویربرداری، ویرایش عکس و به اشتراک گذاری محتوا تا سال 2019 به تاخیر خواهد افتاد.

با این حال قابلیت های جدیدتر از جمله واقعیت افزوده، پایشگر دیجیتالی سلامت و کنترل والدین بهینه سازی خواهند شد. علاوه بر این کمپانی کوپرتینویی به دنبال روان تر ساختن سیستم عامل مدل های مختلف آیفون و کاهش مشکلات غیرمنتظره در آنها است.به روزرسانی iOSطبیعی است که تاخیر در به روزرسانی iOS انتقادهایی را روانه اپل خواهد ساخت اما به نظر می رسد که تیم توسعه iOS نیز در اینکه رویکرد جدید به ارتقای کیفیت منجر شود، تردید دارند.

مساله دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که اغلب مشتریان هنگام خرید یک گجت بیش از آن به فکر پایدار بودن سیستم یا پچ های امنیتی باشند، به قابلیت های جدید و به روز در آن توجه می کنند و در بازار شدیدا رقابتی فناوری که کمپانی های مختلف هر روز در توسعه قابلیت های جدید از یکدیگر پیشی می گیرند، ممکن است چنین رویکردی به سود تیم کوک و دوستانش تمام نشود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی