ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

unsane
تکنولوژی

انتشار تریلر فیلم ترسناک سودربرگ که با آیفون فیلمبرداری شده [تماشا کنید]

«استیون سودربرگ» یکی از شناخته شده ترین کارگردان های هالیوود است که در کارنامه اش جایزه اسکار، نخل طلای کن و نامزدی برای بفتا دیده می شود. کارگردان «یازده یار اوشن» آخرین فیلم خود به ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

«استیون سودربرگ» یکی از شناخته شده ترین کارگردان های هالیوود است که در کارنامه اش جایزه اسکار، نخل طلای کن و نامزدی برای بفتا دیده می شود. کارگردان «یازده یار اوشن» آخرین فیلم خود به نام «Unsane» را با استفاده از آیفون7 پلاس فیلم برداری کرده است.

او که ظاهرا از نتیجه کار راضی است تائید کرده که ممکن است برخی تماشاچیان متوجه تصویربرداری Unsane با استفاده از موبایل نشوند. علاوه بر این وی تاکید کرده که به خاطر کیفیت بالای دوربین آیفون و قیمت مناسب آنها در مقایسه با دوربین های حرفه ای، در آینده نیز از آنها استفاده خواهد کرد.unsaneاگرچه کمتر کسی تصاویر این فیلم را با خروجی دوربین های RED اشتباه می گیرد با این همه حال همه چیز به شکلی تماشایی فشرده شده و سکانس ها خوب از آب درآمده اند.

این فیلم که در بهار 2018 اکران می شود درباره زن جوانی است که در یک موسسه نگهداری از بیماران روحی و روانی بستری می شود. این زن در آنجا با بزرگ‌ترین ترس زندگی‌اش روبرو می‌شود که معلوم نیست واقعیت دارد یا صرفا حاصل اوهام و خیالات او است.

Unsane تنها فیلمی نیست که با استفاده از موبایل های اپل فیلمبرداری شده و در سال 2015 «شان بیکر» تصویربرداری فیلم Tangerine را با استفاده از سه دستگاه آیفون 5s به پایان رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • amir nori
    amir nori | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

    کیفیت 720p در حد 480p بود شایدم اپارات اینجور نشون میده ولی زیاد جالب نبود

    • آریا
      آریا | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

      به خاطر انکودر مزخرف آپاراته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی