ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و زمان عرضه موبایل‌های اکسپریا XA2 ، XA2 الترا و L2 اعلام شد

در رویداد CES 2018 سونی از موبایل های میان رده اکسپریا XA2 , اکسپریا XA2 Ultra و نیز تلفن هوشمند اکسپریا L2 که از مشخصات سخت افزاری ضعیف تری برخوردار بود، رونمایی کرد. اکنون این ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

در رویداد CES 2018 سونی از موبایل های میان رده اکسپریا XA2 , اکسپریا XA2 Ultra و نیز تلفن هوشمند اکسپریا L2 که از مشخصات سخت افزاری ضعیف تری برخوردار بود، رونمایی کرد. اکنون این کمپانی به طور رسمی قیمت ها و تاریخ عرضه 3 موبایل یاد شده را اعلام کرده است.

قرار است موبایل های اکسپریا XA2 با قیمت 349 دلار و اکسپریا XA2 Ultra نیز با قیمت 449 دلار از 27 بهمن ماه در فروشگاه آمازون عرضه شوند. همچنین اکسپریا L2 کمی زودتر و از تاریخ 20 بهمن ماه با قیمت 249 دلار روانه این فروشگاه خواهد شد. البته در نهایت سایر فروشگاه ها از 13 اسفند ماه این 3 مدل تلفن هوشمند را به فروش خواهند رساند.

اکسپریا XA2 Ultra
اکسپریا XA2 Ultra

در زمینه مشخصات، XA2 Ultra نسبت به دو مدل دیگر جذاب تر به نظر می رسد. این موبایل از نمایشگری 6 اینچی با کیفیت FullHD بهره می برد و حسگر اثر انگشت نیز برای آن در نظر گرفته شده. چیپست آن نیز اسنپدراگون 630 است که با رم 4 گیگابایتی همراه شده. از سوی دیگر حافظه داخلی به انتخاب کاربر 32 یا 64 گیگابایت است. سونی ظرفیت باتری این موبایل را 3580 میلی آمپر ساعت اعلام کرده و این محصول با اندروید 8.0 به دست کاربر می‌رسد.

اکسپریا XA2 Ultra
اکسپریا XA2 Ultra

بیشتر مشخصات XA2 نیز مشابه مدل XA2 Ultra است، با این تفاوت که اندازه کوچکتری دارد و نمایشگری 5.2 اینچی برای آن در نظر گرفته شده. رم آن نیز تنها 3 گیگابایت است و با ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایت ارائه می شود. ظرفیت باتری XA2 نیز 3300 میلی آمپر ساعت است.

اکسپریا L2
اکسپریا L2

در بین این سه مدل ارزان قیمت ترین محصول مدل L2 است که از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن HD استفاده می‌کند. البته این محصول قرار نیست با اندروید 8 روانه بازار شود، بلکه اندروید 7.1.1 برای آن در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • amir nori
    amir nori | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

    فقط خدا کنه پشتشو مات بزنه مثل بقیه گوشیا شیشه این نکنه که خیلی بیخود میشه

  • shs77
    shs77 | ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

    قیمتشون نسبتا مناسبه مثلا همین XA2 قیمتش با قیمت فعلی XA1 plus که شش ماه پیش معرفی شده برابره اما اون مدل اوایل قیمتش بالاتر بود و الان شده 350 دلار
    450 دلار هم برای XA2 Ultra خیلی مناسبه چون دوربین جلوش تقریبا توی موبایل ها بی رقیبه و ماژول گران قیمتی استفاده شده!

  • ebi007
    ebi007 | ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

    متاسفانه با افزایش قیمت دلار و این طرح رجیستری قیمت گوشی ها داره سر به فلک می کشه. دیگه قیمت میان رده ها داره به سمت 2 تومن میره.

  • محمد
    محمد | ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

    XA2 با قیمت 1700 وارد بازار ایران میشه
    لعنت به ...

مطالب پیشنهادی