ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

X-A5
تکنولوژی

فوجی فیلم جدیدترین مدل از دوربین های سری اکس را معرفی کرد

کمپانی فوجی فیلم از جدیدترین دوربین بدون آینه سری اکس با نام X-A5 رونمایی کرد که از نظر ظاهری به مدل قبلی X-A3 شباهت دارد اما به روزرسانی های زیادی در آن اعمال شده است. این ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۳

کمپانی فوجی فیلم از جدیدترین دوربین بدون آینه سری اکس با نام X-A5 رونمایی کرد که از نظر ظاهری به مدل قبلی X-A3 شباهت دارد اما به روزرسانی های زیادی در آن اعمال شده است.

این دوربین به سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C مجهز شده و از قابلیت های فوکوس خودکار با تشخیص فاز، انتقال اتوماتیک تصاویر از طریق بلوتوث و تصویربرداری ویدئویی 4k برخوردار است.X-A5از دیگر ویژگی های X-A5 می توان به جک هدفون 3.5 میلیمتری اشاره کرد که آن را به گزینه ای مناسب برای یوتوبرها و دیگر بلاگرهای ویدئویی تبدیل می کند.

این دوربین نخستین مدل از سری اکس است که با لنز زوم الکترونیکی 15 تا 45 میلی متری مجهز به لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دیافراگم f/3.5-5.6 ارائه می شود که تنها 136 گرم وزن دارد.

این لنز که جایگزین کیت 16 تا 50 میلیمتری مدل قبلی شده در حالت واید 15 میلی متری است و می تواند جایگزین بسیار خوبی برای لنزهای اولتراواید 14mm f/2.8 و 16mm f/1.4 فوجی فیلم باشد که از لرزشگیر هم بی بهره اند.X-A5کمپانی سازنده مدعی است که پردازشگر به کار رفته در این تصویر 1.5 برابر قوی تر از مدل قبلی است و در کنار سیستم AF دوگانه زمان فوکوس خودکار را به نصف کاهش می دهد.

در پنل عقب این دروبین یک نمایشگر LCD سه اینچی با قابلیت چرخش 180 درجه تعبیه شده که امکان عکسبرداری سلفی را فراهم می کند و بسیاری از دوربین های با قیمت بالاتر از آن بی بهره اند.

با چرخاندن این نمایشگر دوربین به صورت خودکار در حالت سلفی قرار گرفته و تنظیمات آن برای تصویربرداری در این حالت بهینه سازی می شوند

X-A5 قرار است از نوزدهم بهمن ماه در رنگ های قهوه ای، صورتی و مشکی با قیمت 299 دلار روانه بازار شود که در صورت خرید لنز این قیمت به 599 دلار افزایش پیدا خواهد کرد. رنگ های در نظر گرفته شده برای لنز نیز مشکی و نقره ای هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی