ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت آفیس iOS حالا از کشیدن و رها کردن فایل ها پشتیبانی می کند

مایکروسافت ساعاتی پیش و همزمان با ارائه یک به‌روزرسانی برای نسخه iOS اپلیکیشن وان درایو، مجموعه برنامه های آفیس را نیز برای این پلتفرم به‌روزرسانی کرده است. با این آپدیت نه تنها قابلیت های جدیدی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

مایکروسافت ساعاتی پیش و همزمان با ارائه یک به‌روزرسانی برای نسخه iOS اپلیکیشن وان درایو، مجموعه برنامه های آفیس را نیز برای این پلتفرم به‌روزرسانی کرده است. با این آپدیت نه تنها قابلیت های جدیدی به اپلیکیشن های ورد و اکسل و پاورپوینت اضافه شده بلکه قابلیت های قدیمی تر نیز ارتقاء یافته اند.

مهم ترین قابلیت جدید، امکان کشیدن و رها کردن محتوا از وان درایو یا سایر اپ ها در پرزنتیشن های پاورپوینت، فایل های سند ورد و صفحه های گسترده اکسل بوده است که پیش از این در نسخه iOS این اپلیکیشن ها وجود نداشت.

به لطف این گزینه کارآمد، حالا می توانید فایل هایتان در SharePoint و آی مسیج یا اپلیکیشن های دیگر را به راحتی با انگشت گرفته و در اپلیکیشن های آفیس رها کنید تا کارهایتان را با سرعت بیشتری پیش ببرید. البته توجه داشته باشید که فقط مشترکین آفیس ۳۶۵ قادر به استفاده از چنین قابلیتی هستند.

اما در کنار این موضوع مایکروسافت امکان مشارکت در ورد، پاورپوینت و اکسل را هم برای کاربران iOS فراهم کرده. این قابلیت جدید به شما اجازه می دهد که ببینید به طور مثال در ساخت یک پرزنتیشن، چند نفر دیگر در حال مشارکت هستند. ضمنا در این حالت قادر به مشاهده تغییرات لحظه ای نیز خواهید بود.

به گفته مایکروسافت نسخه های جدید اپلیکیشن های iOS آفیس از امروز برای مشترکین سرویس آفیس ۳۶۵ در دسترس قرار گرفته و از اپ استور قابل دریافت هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی