ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اخطار نگین خودرو به خریداران خودروهای متفرقه رنو

شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران رسما در خصوص خرید خودروهای این برند از بازار آزاد اخطار داد. به گفته روابط عمومی نگین خودرو یکی از شرکت های فروش خودرو با ارائه ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۷

شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران رسما در خصوص خرید خودروهای این برند از بازار آزاد اخطار داد.

به گفته روابط عمومی نگین خودرو یکی از شرکت های فروش خودرو با ارائه شرایط جعلی فروش رنو، در حال کلاهبرداری و اخذ ۲۰۰ میلیون تومان پیش پرداخت از مردم است. شرکت نگین خودرو اعلام کرده که مشتریان حتما قبل از خرید خودرو نسبت به دارا بودن گارانتی برای خودرو اطمینان حاصل کنند.

به گفته روابط عمومی شرکت نگین خودرو، بعضی شرکت های متفرقه فروش خودرو به صورت شخصی ادعای گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر را برای محصولات وارداتی رنو دارند.

نماینده رنو از مشتریان خواسته قبل از خرید نسبت به داشتن گارانتی اصلی خودرو با شماره ۷۵۰۴۳۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل کنند. برخی خبرها حاکی از آن است که امروز تعدادی از مشتریان شاکی در مقابل شرکت تجمع کرده اند.

لازم به ذکر است که در ماه های پیش، رسانه های کشور نظیر صدا و سیما نیز نسبت به شرایط فروش غیر واقعی برخی شرکت ها به مخاطبان خود اطلاعات کافی را داده بودند.

در حال حاضر شرکت های نوپای دیگری خودروهای وارداتی رنو، نیسان و… را با اختلاف قیمت بیش از 20 درصد از نماینده رسمی ثبت نام می کنند که نیاز به نظارت رسمی نهادهای مربوطه دارد.

به نقل از اسب بخار پیش از ماجرای پیش فروش جعلی و عرضه خودروهای فاقد گارانتی شرکت نگین خودرو توسط شرکت های غیر معتبر، در نیمه اول سال جاری شاهد بودیم که تعدادی از نمایشگاه داران هیوندای سوناتا هیبریدی را با اختلاف فاحش با شرکت پاکرو به فروش می رساندند و گارانتی رسمی این شرکت را برای خودروها درج می کردند. اما مشخص شد که برگه های گارانتی جعلی بوده و خودروها به صورت واردات غیر رسمی به کشور آمده بودند.

در چنین شرایطی به نظر می رسد که مشتریان باید به خصوص در مورد خودروهایی که با قیمتی کمتر از قیمت رسمی عرضه می شوند بسیار محتاط عمل کرده و از اعتماد به شرکت ها و اشخاص فاقد مجوز و صلاحیت خودداری نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • soltani
    soltani | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

    خوبه باز بعضی رسانه های کشور مثل صدا سیما حداقل اطلاع رسانی میکنن،
    ولی وجدانا حیفه رییس همچین شرکتایی ی کاره نباشن

  • Nosrat Falahi
    Nosrat Falahi | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

    اگر هنوز هم قانون مثل دولت ۹ و ۱۰ بود و هرکس اجازه داشت بره و برای خودش خودرو وارد کنه شما اینقدر با پررویی از زیر بار مسئولیت خودروهای خودتون فرار نمی‌کردید.خدا لعنت کنه کسانی رو که به این دلالها رای دادن

مطالب پیشنهادی