ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ نام تجاری Uhssup را برای اپ اشتراک گذاری موقعیت خود به ثبت رساند

سامسونگ هفته گذشته نام تجاری Uhssup را در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) به ثبت رسانده که از قرار معلوم به یک اپلیکیشن اشتراک گذاری موقعیت روی نقشه مربوط می شود. اپلیکیشن Uhssup با این هدف ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

سامسونگ هفته گذشته نام تجاری Uhssup را در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) به ثبت رسانده که از قرار معلوم به یک اپلیکیشن اشتراک گذاری موقعیت روی نقشه مربوط می شود.

اپلیکیشن Uhssup با این هدف طراحی شده که کاربران بتوانند موقعیت لحظه ای خود روی نقشه را با دیگران به اشتراک گذاشته و دیگران را از همین طریق پیدا کنند. همچنین به نظر می رسد که امکان تعامل با کاربران هم در محصول جدید سامسونگ وجود داشته باشد.

در حال حاضر اپلیکیشن هایی مثل گوگل مپس، واتس اپ، فیسبوک مسنجر و تلگرام چنین قابلیتی را برای کاربران شان مهیا کرده اند، بنابراین ایده Uhssup را نمی توان خیلی خلاقانه و بدیع دانست. با این وجود هنوز اطلاعات زیادی از این اپ منتشر نشده و احتمال دارد که سامسونگ با ارائه قابلیت هایی متفاوت بتواند کاربران را غافلگیر کند.

اما تا به اینجای کار تنها چیزی که از Uhssup می دانیم این است که برای تسهیل پیدا کردن افراد روی نقشه طراحی شده و هنوز معلوم نیست که چه زمان و برای چه کشورهایی عرضه خواهد شد. شاید در نمایشگاه MWC امسال که در ۲۵ فوریه و شهر بارسلونا برگزار می گردد اطلاعات بیشتری در خصوص این محصول به دستمان برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی