ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فوجی فیلم کمپانی زیراکس را با قیمت 6.1 میلیارد دلار خریداری کرد

کمپانی آمریکایی زیراکس که در سال 1906 میلادی تاسیس شد و برای مدت های طولانی یکی از اصلی ترین بازیگران حوزه سخت افزارهای پرینت بوده، اخیراً توسط کمپانی فوجی فیلم با قیمت 6.1 میلیارد دلار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

کمپانی آمریکایی زیراکس که در سال 1906 میلادی تاسیس شد و برای مدت های طولانی یکی از اصلی ترین بازیگران حوزه سخت افزارهای پرینت بوده، اخیراً توسط کمپانی فوجی فیلم با قیمت 6.1 میلیارد دلار خریداری شده است.

این دو کمپانی از نیم قرن پیش تحت برند Fuji Xerox مشغول همکاری با یکدیگر بوده اند و حالا کمپانی تازه ای که از ادغام این دو شکل گرفته و مجموعاً 18 میلیارد دلار می ارزد، همان ماهیت قدیم را حفظ کرده و دو مقر اصلی در توکیو و کنتیکت خواهد داشت.

جف جیکوبسن، مدیرعامل زیراکس در بیانیه ای تازه گفته است: «ادغام صورت گرفته، از منظر صنعتی بسیار منطقی است و فرصت های زیادی برای افزایش چشمگیر رشد و بهره روی دو کمپانی به وجود می آورد. کمپانی جدید Fuji Xerox جایگاه رقابتی بهتری در شرایط امروزی خواهد داشت و با ابعاد بین المللی حقیقی، حضور گسترده تر در بازارهایی که سریعاً دچار رشد می شوند و توانایی های بیشتر در ابداعات، به صورت موثرتر با نیازهای دائماً در حال تغییر مصرف کنندگان همگام می شود.»

گذشته از فتوکپی، Xerox احتمالاً بیشترین شهرت خود در جهان تکنولوژی را مدیون ابداعاتش در دهه 1970 میلادی است که در نهایت به استانداردهایی در کامپیوترهای شخصی مدرن تبدیل شدند. اترنت، ماوس، پرینتر لیزری و بسیاری دیگر از پروتکل ها و تکنولوژی هایی که امروزه به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرند، برای نخستین بار در مرکز تحقیقاتی پالو آلتو Xerox ساخته شدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sina.z
    sina.z | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶

    دستگاه های زیراکس پر سرعت ترین دستگاه های کپی هستند و صد البته همجوره کار می کنه هر نوع کاغذی رو می کشه...

  • آریا
    آریا | ۱۲ بهمن ۱۳۹۶

    همه فوتوکپی رو به اشتباه زیراکس میگفتن. اونم به خاطر شهرت این شرکت بود که نامش با فوتوکپی عجین شده بود.
    امید وارم همچنان باقدرت ادامه بده

مطالب پیشنهادی