ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سرویس آنلاین ۲۰ دلاری نینتندو اواخر تابستان راه می افتد

سرویس آنلاین کنسول جدید نینتندو تحت عنوان نینتندو سوییچ آنلاین قرار است در ماه سپتامبر سال جاری میلادی برابر با اواخر تابستان و اوایل پاییز سال ۱۳۹۷ راه اندازی شود و قیمت اشتراک سالانه آن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

سرویس آنلاین کنسول جدید نینتندو تحت عنوان نینتندو سوییچ آنلاین قرار است در ماه سپتامبر سال جاری میلادی برابر با اواخر تابستان و اوایل پاییز سال ۱۳۹۷ راه اندازی شود و قیمت اشتراک سالانه آن ۲۰ دلار اعلام شده است.

نینتندو سوییچ آنلاین همانند پلی استیشن پلاس و ایکس باکس لایو گلد، یک سرویس آنلاین پولی خواهد بود که در ازای دریافت مبلغی، یک سری امکانات ویژه در اختیار کاربران قرار می دهد از جمله دسترسی به بخش آنلاین بازی ها و ارائه بازی های کلاسیک رایگان.

البته با توجه به اینکه نینتندو سوییچ آنلاین سرویسی تازه و نو به حساب می آید و امکانات آن مسلما به اندازه دو رقیب قدرتمند خود نیست، نینتندو قیمت گذاری منصفانه ای هم در نظر گرفته و به جای برچسب های قیمت ۵۰ و ۶۰ دلاری، بابت یک سال اشتراک نینتندو سوییچ آنلاین ۲۰ دلار هزینه دریافت می کند.

نینتندو سوییچ آنلاین
یک سال ۲۰ دلار، سه ماه ۸ دلار و یک ماه ۴ دلار

بخش آنلاین بازی ها و همچنین قابلیت چت صوتی از ویژگی های این سرویس خواهند بود که به همراه یک اپلیکیشن (اندروید و iOS) امکان پذیر می شود. اگرچه نینتندو وعده داده که بازی های قدیمی خود را به سوییچ بیاورد و در اختیار کاربران نینتندو سوییچ آنلاین قرار دهد اما مشخص نیست که سرنوشت «ویرچوال کنسول» چه خواهد شد.

ویرچوال کنسول بخشی بود که به کاربران کنسول های قدیمی نینتندو اجازه می داد تا بازی های نسل پیشین را روی کنسول خود اجرا کنند اما جای خالی این بخش محبوب از زمان عرضه نینتندو سوییچ، روی کنسول احساس می شود و هنوز ژاپنی ها در این مورد اظهار نظری نکرده اند.

نینتندو سوییچ آنلاین
قابلیت هایی که نینتندو سوییچ آنلاین در اختیار کاربران می گذارد در کنار قابلیت هایی که کاربران پیش از این داشته و یا بدون اشتراک مخصوص خواهند داشت.

دیگر ویژگی مثبت اشتراک آنلاین نینتندو، تخفیف های مخصوص بازی ها خواهد بود. همانند پلاس و گلد، کاربران نینتندو سوییچ آنلاین هم می توانند از تخفیف های مختص به خود روی بازی های موجود در فروشگاه آنلاین استفاده کرده و بازی ها را ارزان تر بخرند.

از ابتدای عرضه نینتندو سوییچ به بازار در اسفند ماه ۱۳۹۵ تا امروز همه امکانات بخش آنلاین سوییچ رایگان بوده و این ماجرا تا زمان عرضه کامل نینتندو سوییچ آنلاین در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ ادامه پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی