ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تلگرام و تلگرام X از اپ استور اپل حذف شدند

هنوز چند ساعت از انتشار Telegram X برای اندروید نگذشته بود که این نسخه به همراه اپلیکیشن رسمی تلگرام از اپ استور اپل پاک شدند. در ابتدا علت این اتفاق مشخص نبود، اما پاول دورف ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۵

هنوز چند ساعت از انتشار Telegram X برای اندروید نگذشته بود که این نسخه به همراه اپلیکیشن رسمی تلگرام از اپ استور اپل پاک شدند. در ابتدا علت این اتفاق مشخص نبود، اما پاول دورف با انتشار توییتی اعلام کرد که این حذف به خاطر مشکلات کوچکی صورت گرفته و به زودی برطرف خواهد شد.

اما ساعاتی بعد مشخص شد که بر خلاف گفته دورف مشکل تلگرام خیلی کوچک هم نبوده است. پاول دورف با انتشار یک توییت دیگر در پاسخ به کاربری که علت حذف اپلیکیشن را جویا شده بود، اعلام کرد که حذف تلگرام به دلیل وجود «محتوای نامناسب» انجام گرفته و او و همکارانش پس از انجام اصلاحات اپلیکیشن را برای انتشار مجدد برای اپل ارسال خواهند کرد.

تا این لحظه که مشغول خواندن خبر هستید، هنوز تلگرام و تلگرام X به اپ استور برنگشته اند و این که منظور از محتوای نامناسب در آن ها چه بوده همچنان در هاله ای از ابهام قرار داد. به محض انتشار مجدد تلگرام و تلگرام X در اپ استور، با به‌روزرسانی این خبر شما را در جریان خواهیم گذاشت.

به روزرسانی: هر دو اپلیکیشن تلگرام و تلگرام X مجددا به اپ استور بازگشتند.

دانلود تلگرام X - دانلود تلگرام 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • iran gnulinux
    iran gnulinux | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

    ....
    تلگرام رسوایی جدیدی را در زمینه امنیت و حریم خصوصی به بار اورد . همانطور که می دانید در 1 فوریه 2018 اپل تلگرام را از اپ استور برای مدتی حذف کرد . ابتدا اینگونه تصور شد که شاید تلگرام در نسخه خود مشکل امنیتی دارد ولی به گفته سایت TheVerge این مشکل ربطی به خود تلگرام نداشته بلکه محتوی غیر اخلاقی ان مشکل داشته است . البته ما هم از اینکه اپل و تلگرام نسبت به محتوی غیر اخلاقی حساس هستند خیلی خوشحالیم ولی دوستانی که اهل فن و سر ذوقی در هوش مصنوعی دارند می دانند که تشخیص این محتوی توسط اپل تنها زمانی ممکن است که کلیه مکالمات کاربران و پست های انها در اختیار اپل باشد . یعنی اپل بتواند کلیه عکس ها فیلم ها و متون تلگرام را در سرور های خود در کشور دوست و برادر امریکا ذخیره و در مدت لازم پایش و با استفاده از هوش مصنوعی اسکن بکند. دوستان اهل امنیت هک بازی هم به خوبی می دانند که اینکار یعنی دسترسی اپل و کشور دوست و برادر امریکا به کلیه اطلاعات 40 میلیون ایرانی است . این هم لینک خبر متعلق به سایت مشهور TheVerge

    لینک
    https://goo.gl/3i8XTM

  • myideas2000
    myideas2000 | ۱۴ بهمن ۱۳۹۶

    تلگرام جاسوس ابزار بزرگ

    https://gizmodo.com/why-you-should-stop-using-telegram-right-now-1782557415

  • رضا آرین
    رضا آرین | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶

    نشدن.شر و ور نگین.همین الان نصب کردم

  • mehrdad_sajjadie
    mehrdad_sajjadie | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶

    ولی حال کردم با ابهت اپ استور که خواهش نمیکنه مثل وزیر ایران گوش نکرد درجا حذفش کرد. انگلیس هم که این اپ رو محکوم کرد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی