ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های خانواده هواوی P20، روز هفتم فروردین رسماً معرفی می شوند

هواوی سال 2018 را به شکل چندان مساعدی آغاز نکرد. میت 10 پرو حقیقتاً موبایلی عالی است اما علی رغم این موضوع، از سوی اپراتورهای مخابراتی آمریکا به فروش نخواهد رسید و این موضوع، مستقیماً ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

هواوی سال 2018 را به شکل چندان مساعدی آغاز نکرد. میت 10 پرو حقیقتاً موبایلی عالی است اما علی رغم این موضوع، از سوی اپراتورهای مخابراتی آمریکا به فروش نخواهد رسید و این موضوع، مستقیماً به فشارهای دولت ایالات متحده ارتباط دارد. چنین اتفاقی، قطعاً به هواوی لطمه وارد کرد اما به نظر می رسد چینی ها تا دو ماه دیگر از پرچمداری تازه رونمایی می کنند که اوضاع را برایشان تلطیف خواهد کرد.

هواوی اخیراً دعوت نامه های مراسمی در روز 27 مارس (7 فروردین ماه) را به دست اصحاب رسانه رسانده که در شهر پاریس برگزار می شود. اگرچه در دعوت نامه اشاره ای مستقیم به موبایل های خانواده P20 نشده، عبارت «دیوایس های پرچمدار تازه» قطعاً به این سری اشاره دارد.

تا به این لحظه، اطلاعاتی کمابیش درباره پرچمداران تازه هواوی منتشر شده و برخلاف آنچه پیشتر گمانه زنی می شد، دیوایس های تازه P20 نام گرفته اند و خبری از نامگذاری P11 برای آنها نیست. از سوی دیگر، گفته می شود موبایل P20 مجموعاً از سه دوربین روی بدنه پشتی بهره مند خواهد شد. لازم به اشاره است که موبایل های سری P هواوی به خاطر ویژگی های هیجان انگیز دوربین هایشان به شهرت رسیده اند و به همین خاطر، ارتقای دوربین جای تعجب چندانی ندارد.

علاوه بر این ها، انتظار می رود P20 به همان چیپست کایرین 970 مجهز باشد که پیشتر در میت 10 پرو مشاهده شده و به صورت پیش فرض، اندروید 8.0 یا 8.1 اوریو را به اجرا در خواهد آورد. در شایعات آمده باید منتظر رونمایی از سه دستگاه در این خانواده باشیم که P20 ،P20 Lite و P20 Pro نام گرفته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • amir nori
    amir nori | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶

    سهیل:
    نه اول ماکروسافت از ویندوز ۸ یهو پرید روی ویندوز ۱۰
    بعد اپل
    بعد فکر کنم سامسونگ همچین حرکتی رو میزنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی