ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل ماژولار Land Rover Explore در رویداد MWC امسال معرفی می شود

لند روور بیشتر از هرچیز به خاطر ساخت اتومبیل های راحت و لوکس خود شهرت دارد، اما به نظر می رسد این کمپانی تولیدکننده اتومبیل قصد دارد با دیوایس هوشمندی تحت عنوان «لند روور اکسپلور» ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

لند روور بیشتر از هرچیز به خاطر ساخت اتومبیل های راحت و لوکس خود شهرت دارد، اما به نظر می رسد این کمپانی تولیدکننده اتومبیل قصد دارد با دیوایس هوشمندی تحت عنوان «لند روور اکسپلور» وارد حوزه موبایل ها نیز شود. این موبایل هوشمند جان سخت، توسط Bullitt Group ساخته می شود که قبلاً موبایل های مقاوم CAT مانند S60 را توسعه داده بود.

Bullitt که لند روور اکسپلور را در جریان نمایشگاه ISPO مونیخ رونمایی کرده، تجربیات زیادی در ساخت سخت افزارهای جان سخت دارد. اکسپلور مثل موبایل های قبلی این کمپانی، برای افرادی ساخته شده که دائماً به کوهنوردی و کمپینگ می روند؛ با این حال، این موبایل تازه به اندازه دیوایس های CAT زمخت و بدقواره نیست و انتظار می رود مورد اقبال قشر گسترده تری از مخاطبان قرار گیرد.

چیزی که اکسپلور را از تمام موبایل های مقاوم مشابه اش متمایز می کند، ماژولار بودن آن است. درست مثل موبایل های ماژولار موتورولا، پین های مغناطیسی بدنه پشتی، میزبان سخت افزاری اضافه خواهند بود که کارایی های متفاوتی به دستگاه می آورد.

احتمالاً جالب توجه ترین ماژول لند روور اکسپلور، Adventure Pack باشد که یک آنتن قدرتمند جی پی اس، عمر باتری بیشتر و یک نمایاب واقعیت افزوده برای مسیریابی در طبیعت وحشی را به دستگاه اضافه می کند. در حال حاضر اطلاعات دیگری درباره این موبایل در دسترس نیست اما گفته می شود که در جریان کنگره جهانی موبایل امسال باید منتظر انتشار جزییات بیشتر باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی