ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

تبلیغات بیشتری به استوری های اینستاگرام می آیند

اگر صفحه رسمی اینستاگرام را در این اپلیکیشن دنبال می کنید، احتمالا متوجه نمایش تبلیغات در استوری های آن شده اید. خوشبختانه این تبلیغات برای تماشا اجباری نیستند و می توانید با یک سوایپ ساده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

اگر صفحه رسمی اینستاگرام را در این اپلیکیشن دنبال می کنید، احتمالا متوجه نمایش تبلیغات در استوری های آن شده اید. خوشبختانه این تبلیغات برای تماشا اجباری نیستند و می توانید با یک سوایپ ساده از آن ها گذر کنید.

تا امروز، اینستاگرام به حساب های تجاری اجازه پست فقط یک عکس یا ویدیو را در استوری ها می داد اما ظاهرا این رویه قرار است که در آینده دستخوش تغییراتی شود.

به گزارش وبلاگ اینستاگرام، از این پس تبلیغات در استوری ها دیگر محدود به یک اسلاید نخواهند بود و کسب و کارها می توانند سه اسلاید (عکس یا ویدیو) را پشت سر هم در استوری خود به اشتراک بگذارند.

اگر چه این موضوع می تواند به عنوان موفقیتی بزرگ برای کسب و کارها تلقی شود، اما نکته اینجاست که آن ها هنوز هم به ارسال ۳ استوری محدود هستند و این در حالیست که کاربران معمولی برای این کار محدودیتی ندارند.

سوزان رز، مدیر بازاریابی محصولات اینستاگرام عقیده دارد که افزایش تعداد استوری ها برای کسب و کارها می تواند تعامل میان آن ها و کاربران را افزایش داده و برای هر دو دسته منافعی به همراه داشته باشد.

در هر صورت، نکته امیدوارکننده اینجاست که کاربران همچنان می توانند مثل گذشته با سوایپ از تماشای این استوری ها گذر کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶

    ای وای

مطالب پیشنهادی