ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آلفابت رییس هئیت مدیره جدید خود را شناخت

کمپانی مادر گوگل، آلفابت امروز اعلام کرد که «جان ال. هنسی» را به عنوان رییس هئیت مدیره جدید خود انتخاب کرده است. تاییدیه این خبر در کنار گزارش مالی آلفابت از سه ماهه پایانی سال ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

کمپانی مادر گوگل، آلفابت امروز اعلام کرد که «جان ال. هنسی» را به عنوان رییس هئیت مدیره جدید خود انتخاب کرده است. تاییدیه این خبر در کنار گزارش مالی آلفابت از سه ماهه پایانی سال 2017 منتشر شد که از درآمدزایی 32.3 میلیارد دلاری و سود عملیاتی 7.6 میلیارد دلاری در این بازه زمانی حکایت داشت.

بنابر توضیحات ارائه شده در بیانیه آلفابت، هنسی که از سال 2004 یکی از اعضای هیئت مدیره این کمپانی بود، از این پس به عنوان رییس اجرایی هیئت مدیره به ایفای نقش در آلفابت خواهد پرداخت.

هنسی در سال 2007 میلادی به عنوان مدیر مستقل هیئت مدیره انتخاب شد که قطعاً در انتخاب او برای این مقام جدید موثر بوده؛ گفتنی است مدیر مستقل هیئت مدیره زمانی انتخاب می شود که ریاست این هیئت و نیز مدیر عاملی یک کمپانی، به شخصی واحد سپرده شده باشد.

انتخاب هنسی به عنوان رییس هیئت مدیره، کاملاً به تصمیم اریک اشمیت برای کناره گیری از این مقام در ماه دسامبر 2017 ارتباط دارد. اشمیت در آن زمان ضمن کناره گیری از سمت خود اعلام کرد که «زمان مناسب برای ایجاد این تغییر در تاریخچه تکامل آلفابت فرا رسیده است». اگرچه اشمیت از ریاست هیئت مدیره کناره گرفت، در همان زمان تایید شد که وی کماکان به عنوان یکی از اعضای این هیئت به کار خود ادامه می دهد و «مشاوری فنی» برای آلفابت خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی