ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای اطلاعات بیشتر درباره ظرفیت باتری و هدفون داخل جعبه خانواده گلکسی اس 9

باتری بزرگ با عمر طولانی، آرزوی هرکسی است که می خواهد یک اسمارت فون تازه بخرد. اما از طرفی تولیدکنندگان به دنبال ساخت دیوایس هایی باریک و خوش دست هستند. بنابراین باید نوعی بالانس میان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

باتری بزرگ با عمر طولانی، آرزوی هرکسی است که می خواهد یک اسمارت فون تازه بخرد. اما از طرفی تولیدکنندگان به دنبال ساخت دیوایس هایی باریک و خوش دست هستند. بنابراین باید نوعی بالانس میان قطر دستگاه و ظرفیت باتری وجود داشته باشد. گلکسی نوت 7 مثالی واضح برای این موضوع بود که چرا باید تعادل را رعایت کرد؛ این دستگاه فضای اندکی برای باتری داشت و جریان انفجارهای آن در سال 2016، عمدتاً به همین موضوع باز می گشت.

به همین خاطر بود که در گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8، سامسونگ دیگر خطر نکرد و این سه موبایل را به ترتیب با باتری 3000، 3500 و 3300 میلی آمپر ساعتی به دست مشتریان رساند. در حالی که مشتریان ابتدا از این ارقام ناامید شده بودند، مشخص شد که هر سه موبایل عمر باتری بسیار مناسبی دارند و کاربر را در روزهای پرمشغله همراهی می کنند.

اخیراً تصاویری منتسب به باتری گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در فضای مجازی منتشر شده که گرچه چندان پر زرق و برق نیستند، اما براساس عبارات حک شده روی بدنه شان، باید منتظر باتری 3000 میلی آمپر ساعتی در مدل اس 9 و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی در مدل اس 9 پلاس باشیم. بنابراین حالا یک قطعه دیگر در پرچمداران بعدی سامسونگ وجود دارد که از صحت اطلاعات مربوط به آن مطمئن هستیم.

گذشته از ظرفیت باتری، کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا اخیراً جوازهای لازم را به موبایل های خانواده اس 9 اعطا کرده و برخی اطلاعات مربوط به آنها را فاش ساخته. بنابر لیست FCC، موبایل های اس 9 از همان هدفون های EO-IG955 بهره مند خواهند بود که قبلاً در جعبه نوت 8 قرار گرفته بود. این هدفون ها توسط AKG ساخته شده اند و به عنوان هدفونی رایگان، کیفیت بسیار خوبی دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی