ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل سونی از سمت خود کناره گرفت

تا دو ماه دیگر دوره ۶ ساله کازو هیرای به عنوان مدیرعامل شرکت سونی به پایان می رسد و جای خود را به کنیچیرو یوشیدا، مدیر ارشد امور مالی فعلی سونی می دهد و وی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

تا دو ماه دیگر دوره ۶ ساله کازو هیرای به عنوان مدیرعامل شرکت سونی به پایان می رسد و جای خود را به کنیچیرو یوشیدا، مدیر ارشد امور مالی فعلی سونی می دهد و وی در ابتدای سال مالی آینده رسما مدیرعامل شرکت خواهد شد.

یوشیدا پس از تحویل مسند خود، بر صندلی ریاست هیئت مدیره تکیه خواهد زد و هیروکی توتوکی، مدیر ارشد بخش استراتژی ها و مدیر بخش موبایل جای یوشیدا را خواهد گرفت.

هیرای مدت ها پیش یوشیدا را به عنوان مدیر بخش استراتژی های سونی استخدام کرده بودم و این دو در کنار یکدیگر ساختار از هم گسیخته سونی را در سال های ابتدایی مدیریت هیرای درست کردند.

طی این سال ها، سونی قسمت هایی نظیر کسب و کار پی سی و برند VAIO را واگذار کرد و روی نقاط قوت خود مثل پلی استیشن و قطعاتی چون سنسورهای موبایل متمرکز شد.

یوشیدا و هیرای در بیانیه هایی جداگانه از نقش یکدیگر در پیشرفت سونی و برنامه های خود برای آینده گفتند. طبق گفته یوشیدا، اولین اولویت وی نهایی ساختن نقشه های سازمانی میان رده است.

هیرای نیز اعلام کرده که به عنوان رئیس هیئت مدیره تمام پشتیبانی های لازم را از فعالیت یوشیدا خواهد داشت و تلاش خود را به کار می گیرد تا این تغییرات بزرگ سازمانی به نرمی صورت پذیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • یه نفری.
    یه نفری. | ۱۴ بهمن ۱۳۹۶

    اینجا هم طرف 70سالشه استعفا نمیده که نمیده.بعد مرگش هم آقازادش جاشو میگیره.

  • A.M.
    A.M. | ۱۳ بهمن ۱۳۹۶

    چرا هیچکدام از ارقام مقاله اصلی را ترجمه نکرده اید؟! درآمد يکساله ۲۳ میلیارد دلاری سونی کم اهمیت بوده؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی