ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به قاب های رسمی گلکسی اس 9 سامسونگ پیش از رونمایی [تماشا کنید]

در حالی که چند هفته به رونمایی از موبایل های پرچمدار آتی سامسونگ، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باقی مانده، ولی اخیراً ویدیویی از قاب های رسمی آنها و تصویر تعدادی قاب ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

در حالی که چند هفته به رونمایی از موبایل های پرچمدار آتی سامسونگ، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باقی مانده، ولی اخیراً ویدیویی از قاب های رسمی آنها و تصویر تعدادی قاب ساخته شده توسط یک کمپانی دیگر منتشر شده است.

در ویدیوی منتشر شده قاب Clear View هر دو موبایل یاد شده نشان داده می شود. البته از آنجایی که فروشگاه معتبر MobieFun که این ویدیو را منتشر کرده دسترسی به دو تلفن هوشمند یاد شده نداشته، قاب ها را با موبایل های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس آزمایش کرده.

جالب اینکه به نظر می رسد پرچمداران فعلی از نظر ابعاد فرق چندانی با پرچمداران آتی نداشته باشند، زیرا به خوبی داخل قاب Clear View جا می شوند.

همان طور که از این قاب ها مشخص است و در خبرهای قبلی نیز اعلام شده بود، نحوه قرار گیری دوربین و حسگر اثر انگشت در موبایل های سری گلکسی اس 9 نسبت به نسل فعلی تغییر کرده. در عین حال واضح است که گلکسی اس 9 پلاس با دوربین دوگانه ای که ماژول های آن به صورت عمودی قرار گرفته اند، عرضه خواهد شد.

به نظر می رسد در سمت راست دوربین هر دو موبایل، فلش دوگانه به همراه حسگر ضربان سنج قلب قرار خواهد گرفت. در پایین آن نیز حسگر اثر انگشت جای دارد. همان طور که انتظار می رفت، کلیدهای ولوم و پاور نیز به ترتیب در چپ و راست موبایل قرار گرفته اند.

همچنین کمپانی سوئدی «Krusell»، سازنده قاب های موبایل، تبلت و لپ تاپ، در سایت رسمی خود چند مدل قاب را برای تلفن های هوشمند آتی سامسونگ قرار داده. این تصاویر نیز مشخصات دوربین ها و حسگرها را دقیقاً مشابه با مواردی که در بالا ذکر شد، تأیید می کنند.

سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده موبایل های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را در 6 اسفند ماه سال جاری، تنها یک روز قبل از آغاز رسمی کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • kamran naseri
    kamran naseri | ۱۴ بهمن ۱۳۹۶

    همون اس ۸ با تغییرات جزئی

مطالب پیشنهادی