ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اچ تی سی
تکنولوژی

موبایل جدیدی از اچ تی سی در Geekbench رؤیت شد

روز گذشته موبایلی با شماره مدل «2Q5W1» در پایگاه داده سرویس Geekbench رویت شده که احتمال می رود مدلی میان رده از کمپانی اچ تی سی باشد. موبایل مذکور به اندروید اوریو مجهز بوده و ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

روز گذشته موبایلی با شماره مدل «2Q5W1» در پایگاه داده سرویس Geekbench رویت شده که احتمال می رود مدلی میان رده از کمپانی اچ تی سی باشد.

موبایل مذکور به اندروید اوریو مجهز بوده و از چیپست اسنپدراگون 625 با پردازنده هشت هسته ای و گرافیک آدرنو 506 بهره می برد. این چیپست از نظر مصرف انرژی بسیار بهینه بوده و در موبایل های با دوام باتری بالا از قبیل بلک بری «کی وان»، «موشن» و «موتو زد پلی» مورد استفاده قرار گرفته است.

این موبایل در کنار چیپست مذکور از سه گیگابایت رم نیز بهره می برد که حاکی از میان رده بودن آن است. محصول جدید اچ تی سی در تست تک هسته ای Geekbench به امتیاز 776 و در تست چند هسته ای به امتیاز 3911 دست پیدا کرده است.اچ تی سی

اسمارت فون مذکور ممکن است عضو دیگری از سری U11 با قیمتی کمتر از U11 Life باشد که از قابلیت های مقاومت در آب و لبه های حساس به فشار در آن صرف نظر شده باشد. احتمال دیگر این است که اچ تی سی خود را برای معرفی مدل بعدی One A9 آماده می کند.

به هر حال کمپانی تایوانی ماه گذشته تائید کرد که در کنگره جهانی موبایل MWC 2018 که چند هفته دیگر در بارسلونا برگزار می شود، هیچ پرچمدار جدیدی معرفی نخواهد کرد. البته این مساله چندان جای تعجب ندارد که چرا که U11 Plus همین دو ماه پیش به بازار آمد و طبیعی است که اچ تی سی بخواهد تا معرفی دیوایس بعدی اندکی صبر کند.

علاوه بر این موبایل  U11 EYEs که میان رده ای با دوربین دوگانه بود نیز ماه گذشته معرفی شده است، با این حال تاکید این کمپانی روی واژه پرچمدار حاکی از این است که ممکن است تا پایان سال جاری شاهد معرفی محصولات میان رده یا بروزرسانی شده باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی