ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آتش گرفتن شارژر تلفن‌ هوشمند این بار در یک هواپیمای روسی

انفجار و آتش گرفتن تلفن‌های هوشمند دیگر به اتفاقی عادی بدل شده، از آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ بدنام بگیرید تا منفجر شدن باتری آیفون اما اخیراً این اتفاق به قدری معمولی شده که با ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

انفجار و آتش گرفتن تلفن‌های هوشمند دیگر به اتفاقی عادی بدل شده، از آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ بدنام بگیرید تا منفجر شدن باتری آیفون اما اخیراً این اتفاق به قدری معمولی شده که با آتش گرفتن شارژر تلفن‌ هوشمند در یک هواپیمای روسی، دیگر کسی نگران نشده و موبایل آتش گرفته را به آرامی جمع می‌کنند.

البته بسیاری از شرکت‌ ها مجبور می‌شوند که درباره انفجار و آتش گرفتن باتری‌های موبایل‌هایشان توضیحاتی بدهند و گاهی اوقات حتی مجبور می‌شوند آنها را از بازار جمع آوری کنند.

در حالی که کمپانی هواپیمایی Aeroflot اعلام کرده در پرواز صورت گرفته از مسکو به مقصد ولگوگراد، آتشی در کار نبوده و فقط کمی دود بلند شده، ویدیوی ضبط شده توسط یکی از مسافرین داستان دیگری را حکایت می‌کند.

با مشاهده‌ی تصاویر ضبط شده می‌توان فهمید که شعله‌های آتش در زیر صندلی های این هواپیمای فرود آمده، زبانه کشیده است.

جالب اینجاست که مسافرین از این اتفاق نترسیده و تنها از آتش گرفتن موبایل یاد شده تعجب کرده‌اند، حتی یکی از مسافران به آرامی یک بطری آب را به دیگران برای خاموش کردن آتش تعارف نمود.

خدمه‌ی پرواز بالاخره موفق شدند آتش را خاموش کرده، شارژر و تلفن سوخته را در یک ظرف یخ جمع آوری کنند.

یکی از سخنگویان شرکت هوایی Aeroflot درباره‌ی این اتفاق گفت:

«زمانی که پرواز داشت مراحل فرود خود را سپری می‌کرد، از پاور بانک یکی از مسافرین دود سفیدی بلند شد. البته این دود بلافاصله توسط خدمه‌ی پرواز خاموش شد و مسافرین به فعالیت‌ های عادی خود بازگشتند. درضمن هیچ‌ صدمه‌ای به مسافرین وارد نشد.»

شاید عدم نگرانی مسافرین به این علت بوده که این مهم در زمانی اتفاق افتاده که هواپیما فرود آمده بوده و راه فرار وجود داشته است. تصور کنید اگر این اتفاق در زمان پرواز رخ می‌داد احتمالا عکس‌العمل‌های متفاوتی مشاهده می‌شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی