ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Daimler Mercedes-Benz
خودرو

بذل و بخشش دایملر بعد از یک سال مالی موفق؛ اعطای 5700 یورو پاداش به برخی از کارکنان

پس از پشت سر گذاشتن یک سال مالی بسیار موفق مقامات دایملر تصمیم گرفته اند که کارمندان خود را نیز در سود بدست آمده سهیم کنند. بر این اساس در ماه  آوریل به هر یک ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

پس از پشت سر گذاشتن یک سال مالی بسیار موفق مقامات دایملر تصمیم گرفته اند که کارمندان خود را نیز در سود بدست آمده سهیم کنند. بر این اساس در ماه  آوریل به هر یک از کارمندان واجد شرایط - شامل حدود 130 هزار نفر از کل 290 هزار کارمند دایملر در سرتاسر جهان - مبلغ 5,700 یورو (معادل حدود 7000 دلار) اعطا خواهد شد که حدود 300 یورو بیشتر از پاداش سال قبل است.

Mercedes benz factory

همانطور که پیش تر نیز به اطلاعتان رسانده ایم در سال 2017 گروه دایملر از لحاظ فروش بسیار موفق عمل کرده و توانسته در مجموع 3.3 میلیون انواع وسیله نقلیه به مشتریان خود در سرتاسر جهان تحویل دهد. این رقم در مقایسه با سال 2016 از رشد 9 درصد حکایت داشته و یک رکورد در تاریخ این کمپانی به حساب می آید.

mercedes-benz-daimler

از میان برندهای زیر مجموعه گروه دایملر، مرسدس بنز فراتر از انتظار ظاهر شده و با تحویل 2,289,344 رشدی 9.9 درصدی در سال گذشته ثبت کرده است؛ در صورت احتساب مدل های فروخته شده تحت برندهای مایباخ و اسمارت این رقم به تعداد دقیق 2,373,500 خواهد رسید.

Mercedes-Benz-GLE43_AMG_US-Version-2017

برای نخستین بار در تاریخ این کمپانی، فروش مدل های AMG با عبور از مرز 100 هزار دستگاه و ثبت رشد 33 درصدی به 131,970 رسیده؛ همچنین میزان استقبال از ون های ستاره نشان نیز 12 درصد افزایش یافته و در سال 2017 آمار فروش 401,000 دستگاهی برای آنها ثبت شده است. میزان فروش اتوبوس های ساخت دایملر هم با رشد 9 درصدی به 28,700 دستگاه رسیده است.

Mercedes-Benz Buses and Coaches

با رشد فروش قابل ملاحظه تمامی زیرمجموعه ها، جای تعجبی ندارد که سود خالص دایملر نیز به میزان چشمگیر 24 درصد افزایش پیدا کرده و به 10.9 میلیارد یورو برسد. همچنین میزان درآمد نیز 7 درصد رشد کرده و دایملر در سال گذشته موفق به کسب درآمد 164.3 میلیارد یورویی شده است.

Mercedes-Benz-AMG_GT_R-2017

طبق پیش بینی ها سال 2018 نیز برای دایملر بسیار پربار خواهد بود. یکی از دلایل اصلی این موضوع به معرفی نسل جدید A کلاس، ون اسپرینتر، G63 و رونمایی احتمالی از سدان AMG GT مربوط می شود.

2018-mercedes-a-class-teaser

علاوه بر معرفی نسل های جدید، امسال فیس لیفت چند مدل دیگر ارایه خواهد شد که از مهم ترین آنها می توان به C کلاس و GLC اشاره کرد. CLS و G کلاس نیز که همین چندی پیش وارد نسلی تازه شده اند، قطعا از جذابیت های بسیار بالایی برای مشتریان برخوردار خواهند بود.

Mercedes-Benz-CLS-2019

با این شرایط بنظر می رسد خودروسازان لوکس باز هم رقابت بسیار سختی را با اشتوتگارتی ها تجربه خواهند کرد. چندی پیش ب ام و از تدوین یک برنامه گسترده برای بازپس گیری جایگاه نخست از مرسدس بنز تا سال 2020 خبر داد. با این حساب ظاهرا باواریایی ها به طور غیر مستقیم شکست در سال 2018 را نیز از قبل پذیرفته اند!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی