ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برگزاری نمایشگاه چیدمان تعاملی «جایی دیگر» با حمایت سامسونگ؛ تجربه‌ای بدیع با هدست‌های Gear VR

سامسونگ با ارائه هدست های واقعیت مجازی «Gear VR» تجربه استفاده از محتوای مرتبط با آن را برای کاربران روی موبایل ها فراهم آورد. یکی از مزایای این هدست ها نسبت به بسیاری از رقبا، ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۹

سامسونگ با ارائه هدست های واقعیت مجازی «Gear VR» تجربه استفاده از محتوای مرتبط با آن را برای کاربران روی موبایل ها فراهم آورد. یکی از مزایای این هدست ها نسبت به بسیاری از رقبا، بی سیم بودن آن است؛ به عبارت دیگر هدست های سامسونگ برخلاف برخی از نمونه ها که مبتنی بر کامپیوترهای قدرتمند هستند، نیازی به هیچگونه سیم اضافه ای ندارد و تنها با اتکا به تلفن هوشمند کار می کند. سامسونگ به منظور آشنایی دوستداران و علاقه‌مندان با محتوای واقعیت مجازی، نمایشگاهی را با همکاری بنیاد پژمان در کارخانه آرگو برگزار کرده. در ادامه توجه شما را به بیانیه این شرکت درباره رویداد یاد شده جلب می کنیم:

 

نمایشگاه چیدمان تعاملی واقعیت مجازی «جایی دیگر» با همکاری شرکت سامسونگ و بنیاد پژمان در کارخانه آرگو در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه آثار دو هنرمند کره‌ای و فرانسوی با استفاده از هدست‌های واقعیت‌ مجازی Gear VR سامسونگ به نمایش درآمد تا دوستداران و علاقه‌مندان طی مدت بیش از یک ماه و نیم با حضور در کارخانه آرگو از نزدیک با این هنر مدرن آشنا شوند.

نمایشگاه چیدمان تعاملی «جایی دیگر» با کیوریتوری عماد آل‌ابراهیم و آثار هایون کوآن، فیلمساز کره‌ای-فرانسوی و بالتازار اوکسیتخ، هنرمند فرانسوی از روز ۸ دی ماه امسال آغاز به کار کرد و تا ۲۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه که با حمایت سامسونگ برگزار شده از هدست‌های واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ برای نمایش آثار و ایجاد تجربه‌ای کم‌نظیر بهره گرفته شده است. براساس اعلام برگزارکنندگان، آثار کوآن و اوکسیتخ با استفاده از واقعیت مجازی در تلاش برای خلق چشم‌اندازی شاعرانه بر پایه‌ی خاطرات انسانی، سعی در برقراری ارتباطی مستقیم و دو سویه بین مخاطب و اثر را دارند. مخاطبان با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی در تجربه‌ای فردی و چندوجهی غوطه‌ور خواهند بود.

در این چیدمان تعاملی بازدیدکنندگان می‌توانند ۶ اثر متنوع از دو هنرمند منتخب نمایشگاه را تماشا کنند. آثاری که در قالب و فرمی جدید زندگی گذشته، حال و آینده بشر را روایت می‌کند. بهره‌مندی از هدست‌های Gear VR موجب شده تا مخاطبان تجربه‌ای فردی و زنده با آثار داشته باشند. در این نمایشگاه همچنین به کمک نمایش فیلم‌هایی مخاطبان با مراحل ساخت ویدئوهای VR بیشتر آشنا می‌شوند.

این نمایشگاه که با حمایت شرکت سامسونگ برگزار شده تا ۲۰ بهمن ماه در کارخانه آرگو به نشانی خیابان فردوسی، خیابان تقوی، کوچه بهداشت، پلاک ۶ برگزار می‌شود. برای بازدید از نمایشگاه می‌توانید روزهای دوشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و در روزهای جمعه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ به کارخانه آرگو مراجعه کنید.

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی