ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی
تکنولوژی

ال جی فعالیت های خود در بازار موبایل چین را متوقف می کند

کمپانی ال جی در سال های اخیر در بازار پر رونق چین حضور موفقی نداشته و حالا رسانه های محلی مدعی شده اند ضررهای متوالی در بازار چین کمپانی کره ای را متقاعد کرده فعالیت ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

کمپانی ال جی در سال های اخیر در بازار پر رونق چین حضور موفقی نداشته و حالا رسانه های محلی مدعی شده اند ضررهای متوالی در بازار چین کمپانی کره ای را متقاعد کرده فعالیت های کسب و کار موبایل خود در این کشور را متوقف کند.

ال جی از اواسط سال 2016 و پس از معرفی G5 SE گوشی جدیدی را در چین رونمایی نکرده با این حال برخی محصولات خاص را از طریق نمایندگی های رسمی در این کشور به فروش می رساند. حالا اما گزارش های جدید حاکی از این است که در هفته های آتی تمام فعالیت های خود را در بزرگترین کشور آسیای شرقی متوقف می کند.

ظاهرا دلیل اصلی این تصمیم حضور قدرتمند برندهای نو ظهور چینی از قبیل اوپو، ویوو، هوآوی، شیائومی بوده که سهم ال جی را به زیر یک درصد رسانده اند.ال جی

از سوی دیگر مناقشات سیاسی بین سئول و پکن فعالیت بسیاری از کمپانی های کره ای در این کشور تحت تاثیر قرار داده، با این حال دیگر  زیرمجموعه های ال جی کماکان به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

چالش های ال جی در حوزه کسب و کار موبایل به چین محدود نمی شود و در سال های اخیر به صورت کلی با مشکل مواجه شده به گونه ای که از  2015 تا کنون بیش از 1 میلیارد دلار زیان به بار آورده است، این در حالی است که دیگر بخش های ال جی عملکرد بسیار موفقی داشته اند.

تلاش های مسئولان این کمپانی برای احیای بخش تلفن های هوشمند نتایجی در بر نداشته و  بخش موبایل در سه ماهه پاییز  200 میلیون دلار به این مجموعه خسارت زده است. همین مسائل باعث شده ال جی در سیاست های بخش اسمارت فون خود تجدید نظر کند و تعطیلی واحدهای مستقر در چین نیز در همین راستا قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

    آخه الجی ازین گوشیه سازی بدنه پلاستیکی رم ۱ صفحه نمایش نیم سوز خوب یه چیز خوب بساز

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

      من همیشه ابتکار و طراحی گوشی های ال جی که متفاوت از بقیه است رو تحسین میکنم. مخصوصا سری G که از پرجایزه ترین و مبتکرانه ترین سری ها بودن . از همون اپتیموس جی گرفته تا جی 2 ، جی 3، جی4، جی 5. همه شون جایزه بهترین ابتکار و بهترین طراحی بدنه و امکانات نرم افزاری رو داشتن. از وقتی ال جی وارد رقابت شده هر سال سعی کرده بهترین ها رو ارائه بده یا خودشو به سطح برندای دیگه برسونه. حالا بماند که بعضیا با غرض میان میکوبنش اما من همیشه ابتکار و کپی نکردنش و طراحی دسته اولش تو همه مدل های پرچمداراش و حتی میان رده هاش رو تحسین میکنم. این دقیقا همون چیزیه که خیلی ها از ال جی به عنوان برندی که در زمینه لوازم صوتی و تصویر و خانگی اول هستش انتظار دارن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی