ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهایی از سری جدید ذنفون 5 ایسوس منتشر شد

شرکت ایسوس اعلام کرده که قصد دارد از سری جدید تلفن هوشمند ذنفون 5 در روز دوم کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2018) یعنی هشتم اسفندماه رونمایی کند. اخیراً رندرهایی از این موبایل منتشر شده ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

شرکت ایسوس اعلام کرده که قصد دارد از سری جدید تلفن هوشمند ذنفون 5 در روز دوم کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2018) یعنی هشتم اسفندماه رونمایی کند. اخیراً رندرهایی از این موبایل منتشر شده که اطلاعاتی را در باره مشخصاتش به کاربران می‌دهد.

با توجه به عملکرد همیشگی ایسوس احتمال می‌رود که ماه آینده تنها یک مدل از سری جدید معرفی نشده و با چند مدل مختلف طرف باشیم. اما به هر حال رندر‌هایی از تمام زوایای ذنفون 5 جدید منتشر شده که به ما خبر می‌دهد این تلفن هوشمند احتمالاً آلومینیومی از یک صفحه‌ نمایش به بزرگی۵.۷ اینچ بهره می‌برد و نسبت تصویری ۱۸:۹ خواهد داشت.

البته این موبایل با شماره‌ مدل X00PD شناخته می‌شود اما هنوز مشخص نیست دقیقاً کدام مدل از این گجت خواهد بود اما درگاه microUSB قرار گرفته میان بلندگو و میکروفون در زیر موبایل نشان می‌دهد که ذنفون 5 پرچم‌دار نخواهد بود. از سوی دیگر دوربین دوگانه‌ی تعبیه شده در بدنه‌ی پشتی و پشتیبانی از اندروید اوریوی 8.0 بیانگر این است که با موبایلی اقتصادی هم طرف نیستیم.

ایسوس بر خلاف دیگر رقبا هنوز جک هدفون ۳.۵ میلیمتری را در این گجت حفظ کرده  و محل آن را به بالای موبایل انتقال داده است.

با توجه تصاویر لو رفته، در بدنه‌ی پشتی این محصول کلیدی وجود دارد که شباهت زیادی به حسگر اثر انگشت دارد اما ممکن است این مسئله به طراحی موبایل بازگشته و موبایل مورد نظر چنین قابلیتی نداشته باشد.

عکس‌های مدل استاندارد ذنفون 5 نشان می‌دهد که تلفن هوشمندی میان رده است اما باید دید که نسخه های مختلف این گجت از چه مشخصات و قابلیت‌هایی بهره خواهند برد و در کدام دسته قرار می‌گیرند.

در هر حال تا زمان معرفی این تلفن هوشمند کمتر از یک ماه باقی مانده و برای اینکه از مشخصات مدل‌های مخلتف و قیمت‌های آن مطلع شویم باید تا روز دوم  کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2018) یعنی هشتم اسفندماه صبر کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • {ASUS} Lt.Vonarian
    {ASUS} Lt.Vonarian | ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

    عجب چیز جیگریه
    البته طراحی تکمیل نیست و نیاز به کار داره.
    زنفون ۴ هم رندر خیلی مزخرفی داشت ولی وقتی معرفی شد خیلی عالی بود.

  • HOOMAN_96
    HOOMAN_96 | ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

    انصافا این چه طراحی ایه تو سال 2018

  • amir nori
    amir nori | ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

    کاش حداقل یه شرکت یه گوشی خیلی باریک و زیبا میساخت کاری به مشخصاتش ندارم اصلا رم و حافظه روش نزارن فقط باریک و خوشگل باشه
    خیلی وقته دنبال همچین گوشی میگردم اما همه گوشی ها کلفت با صفحه نمایش بزرگ و بد دست شدن
    تنها گوشی که تا الان نظرم رو جلب کرد nova2 بود

مطالب پیشنهادی