ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کاهش گارانتی خودرو های رنو در بازار کشورهای اروپایی

رنو ادعا می کند که بسیاری از مشتریانش پیش از سال چهار خریدشان ، خودروی خریداری شده را تعویض می کنند و طبق سیاست های شرکت ، دیگر گارانتی چهار ساله مزیتی برای پیشنهاد به ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

رنو ادعا می کند که بسیاری از مشتریانش پیش از سال چهار خریدشان ، خودروی خریداری شده را تعویض می کنند و طبق سیاست های شرکت ، دیگر گارانتی چهار ساله مزیتی برای پیشنهاد به مشتری ندارد.

پیش از این گارانتی خودرو های رنو چهار سال و یا 160 هزار کیلومتر بود و حالا با این تصمیم جدید ، این گارانتی به سه سال یا 96 هزار کیلومتر کاهش پیدا کرده است. همچنین رنو یک بسته به نام زندگی آسان ابدا کرده که در طول سه سال ، سرویس خودرو مشتری با تنها 99 پوند امکان پذیر می شود که در گذشته مبلغ سرویس سه ساله مبلغی در حدود 560 پوند بوده است.

اما در این میان دو استثنا در میان محصولات رنو دیده می شود که آن دو ، کولئوس و ZOE  برقی است که قبلا سه سال و 160 هزار کیلومتر گارانتی داشتند و البته قرار نیست این میزان به 96 هزار کیلومتر کاهش پیدا کند.

در این میان مشتریانی که مایل هستند مدت گارانتی خودرویشان همان 4 سال باشد ، می توانند با پرداخت مبلغی میان 229 تا 349 پوند ، یک سال دیگر از خدمات گارانتی رنو استفاده کنند و برای افرادی که یک سال گارانتی به علاوه سرویس می خواهند ، این مبلغ به 400 پوند افزایش پیدا می کند.

رنو اعلام کرده که محصولات برقی ( شامل باتری ها و موتور برقی ) تحت اعمال این قانون جدید قرار نخواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Constantine
    Constantine | ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

    خود رنو چهارسال گارانتی کرده، اونوقت این نمایندگیش تو ایران پریروز خبرش زدین چطور پنج سال گارانتی ارائه میده؟

  • afshingm
    afshingm | ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

    باید از شریک تجاریشون یاد بگیرند. ماشینو از در کمپانی میاری بیرون چراغ بنزین روشن میشه، همزمان صفحه کیلومتر میوفته بیرون، بعد سوییچ در میاد و ماشین همچنان به فعالیت خودش ادامه میده...
    راه تو را میخواند...
    سایپا مطمعن...
    ?

مطالب پیشنهادی