ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 9 احتمالاً ۶۸۰ هزار تومان از گلکسی اس 8 گرانتر خواهد بود

اخیراً Tech Radar گزارش داده است که گلکسی اس 9 سامسونگ در برخی از بازار‌های نواحی مختلف اروپا صد پوند (هر پوند انگلیس هم اکنون ۶۷۹۰ تومان در صرافی ها فروخته می شود) گرانتر از ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۷:۳۲

اخیراً Tech Radar گزارش داده است که گلکسی اس 9 سامسونگ در برخی از بازار‌های نواحی مختلف اروپا صد پوند (هر پوند انگلیس هم اکنون ۶۷۹۰ تومان در صرافی ها فروخته می شود) گرانتر از مدل قبلی‌اش یعنی گلکسی اس 8 عرضه خواهد شد. بر اساس این مطلب که توسط منبعی مطلع در صنعت تکنولوژی انگستان مطرح شده، خریداران انگلیسی احتمالا باید انتظار داشته باشند که ارزانترین مدل گلکسی اس 9 با نرخی معادل ۷۸۹ پوند (معادل هزار و صد و چهارده دلار یا ۵ میلیون و ۲۳۵ هزار تومان) عرضه گردد که تقریباً ۱۴۰ دلار از گلکسی اس 8 گرانتر باشد.

جزییات رسمی درباره‌ی قیمت مدل گلکسی اس 9 وجود ندارد اما اگر افزایش نرخ مشابهی هم برای این مدل به وجود آید باید انتظار داشت که این گجت با نرخ ۸۸۹ پوند (معادل هزار و دویست و پنجاه و پنچ دلار) به بازارهای بریتانیا عرضه گردد.

پیشتر شایعه شده بود شرکت کره‌ای قصد دارد قیمت خانواده‌ی پرچمداران جدید خود را تا حدی بالا ببرد که آنها را به گران ترین های سری گلکسی اس تبدیل کند.

طبق برآورد‌های یاد شده احتمالاً انگلیسی‌ها بیشترین هزینه را برای حرید پرچمداران سامسونگ پرداخت خواهند کرد چرا که پیش از این شایعاتی درباره قیمت پرچمداران سری گلکسی اس 9 سامسونگ در دیگر نقاط دنیا مطرح شده بود که نرخ‌های بسیار پایین‌تری داشت.

بر اساس این شایعات قرار است گلکسی اس 9 با نمایشگر ۵.۸ اینچی‌اش در آمریکا به قیمت ۸۵۰ دلار عرضه شده و گلکسی اس 9 پلاس ۶.۲ اینچی نرخی معادل ۱۰۰۰ دلار داشته باشد.

گمان می رود یکی از دلایل اصلی این افزایش قیمت دوربین های با گشودگی دهانه لنز متغیر باشد. قرار است دوربین موبایل های سری گلکسی اس 9 با میزان متغیر f1.5 و نیز f2.4 به بازار عرضه شوند. بدین ترتیب احتمالاً این فناوری جدید موجب افزایش قیمت موبایل های مذکور شده است.

از دیگر مشخصات این دو می توان به ظرفیت باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گلکسی اس 9 و نیز ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی گلکسی اس 9 پلاس اشاره کرد. علی رغم اینکه این ظرفیت نسبت به نسل پیش تغییری نداشته ولی انتظار می رود شارژدهی آنها بهبود یابد.

بر اساس اعلام سامسونگ قرار است این دو تلفن هوشمند پرچمدار در ۶ اسفند ماه، یعنی دقیقاً یک روز پیش از شروع رویداد کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا رونمایی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • sina zakeri
    sina zakeri | ۴ اسفند ۱۳۹۶

    خدایی مگه پول علف خرسه 5-6 میلیون پول یه گوشی بدرد نخور بدیم؟ تازه اگه قیمت این باشه که قطعا بالاتره. گوشی پرچمدار میخوای بخری وی 30 پلاس بگیر هم ارزونتره هم از کلکسی اس 9 سرتره

  • Arshia Jahandeda
    Arshia Jahandeda | ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

    ممنون خوب بود http://www.filemarket.org/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی