ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

iphone 10
تکنولوژی

کاربران آیفون X از مشکل در دریافت تماس های ورودی خبر می دهند

روز گذشته نشریه «فایننشال تایمز» مدعی شد صدها کاربر آیفون X از تاخیر در روشن شدن نمایشگر هنگام دریافت یک تماس خبر داده اند. این مساله که کاربرد اصلی موبایل یعنی برقراری تماس را با ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

روز گذشته نشریه «فایننشال تایمز» مدعی شد صدها کاربر آیفون X از تاخیر در روشن شدن نمایشگر هنگام دریافت یک تماس خبر داده اند.

این مساله که کاربرد اصلی موبایل یعنی برقراری تماس را با مشکل مواجه کرده باعث می شود هنگام دریافت تماس، نمایشگر بین 6 تا 10 ثانیه با تاخیر روشن شود و به همین دلیل کاربر نه نام تماس گیرنده را مشاهده می کند و نه قادر به پذیرش یا رد آن است.

باگ تماس ورودی که ممکن است نرم افزاری هم نباشد نخستین بار در آذر ماه مشاهده شد و بر اساس این گزارش تا کنون حدود 800 کاربر این مشکل را در فروم پشتیبانی اپل مطرح کرده اند.

با توجه به گزاش های کاربران بروزرسانی سیستم عامل به  iOS 11.2.5 نیز کمکی به حل این مساله نمی کند اما برخی مواقع با ریست تنظیمات، مشکل به صورت موقتی برطرف می شود.آیفون 10فایننشال تایمز مدعی شده اپل در حال جمع آوری داده های لازم از کاربران و تجزیه و تحلیل آن هاست اما در حال حاضر دلیل اصلی وقوع باگ تماس ورودی یا زمان ارائه پچ های لازم برای رفع آن مشخص نیست.

کمپانی اپل در ماه های اخیر با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی دست و پنجه نرم کرده که در این میان می توان به خطوط سبز روی نمایشگر، عدم پاسخگویی پنل لمسی در هوای سرد و غیرفعال شدن قابلیت فوکوس خودکار در دوربین عقب اشاره کرد.

این کمپانی سرمایه گذاری زیادی روی مدل ویژه ده سالگی آیفون صورت داد، با این حال به نظر می رسد میزان استقبال کاربران انتظارات آنها را برآورده نکرده و به فروش پیش بینی شده دست پیدا نکرده اند.

بر همین اساس منابع مطلع مدعی کاهش تولید آیفون X از 40 میلیون به 20 میلیون شده اند و حتی از احتمال توقف تولید آن در ماه های آتی خبر داده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • iMori
    iMori | ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

    من که مشکلی ندارم تو این مدت واقعا حس خوبی به آدم دست میده کار کردن اینقدر نرم و خوبه مخصوصا که اولش عادت نداشتم بدون دکمه هوم ولی میبینم چقدر بهتره اصلا تنها مشکل به نظرم همین باز کردن قفل با فیس آیدی هست که وقتی رو میزه هی مجبوری برداری بگیری جلوت و اینش رو مخه یکم که امیدوارم درست بشه تو اپدیت های بعدی و زاویه دیدش بیشتر بشه

مطالب پیشنهادی