ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

این هفته چه بازی هایی عرضه می شوند

در ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی هستیم و هنوز بازی های مورد انتظار زیادی که در امسال عرضه خواهند شد، در مقابل ما هستند. سعی می کنیم تا از این به بعد به صورت هفتگی نگاهی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۵

در ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی هستیم و هنوز بازی های مورد انتظار زیادی که در امسال عرضه خواهند شد، در مقابل ما هستند. سعی می کنیم تا از این به بعد به صورت هفتگی نگاهی داشته باشیم به لیست بازی های مهمی که در هر هفته عرضه خواهند شد.

Shadow of the Colossus

بازی

  • پلتفرم: پلی استیشن 4
  • تاریخ عرضه: 17 بهمن

یکی از مهم ترین انحصاری های تمام ادوار سونی قرار است تا با گرافیک بهبود یافته، برای پلی استیشن 4 منتشر شود.

Shadow of the Colossus در زمان عرضه خود برای کنسول خاطره انگیز پلی استیشن 2، همزمان واکنش مثبت کاربران و منتقدان را برانگیخت و به نظر می رسد که نسخه پلی استیشن 4 این بازی نیز، با واکنش های مثبت زیادی روبرو شده است.

طبق گفته اکثر منتقدان، جدا از آن که بازی به صورت کاملاً روان روی پلی استیشن 4 اجرا می شود و تمام نکات مثبت نسخه اصلی در این نسخه هم موجود هستند، گرافیک فنی بازی به حد قابل توجه ای بهبود یافته تا چه در صورتی که پیش از این، Shadow of the Colossus را روی پلی استیشن 2 تجربه کرده باشید و چه دنبال فرصتی برای تجربه آن برای اولین بار باشید، الان زمان مناسبی باشد.

Dynasty Warriors 9

  • پلتفرم: پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان
  • تاریخ عرضه: 19 بهمن

مبارزه در قالب قهرمانان اساطیری شرق حال به نهمین قسمت خود رسیده است. طبق گزارش سازندگان بازی، در این قسمت شاهد بزرگ ترین نقشه در کل سری با تنوع آب و هوایی و جغرافیایی بالایی خواهیم بود. همچنین Dynasty Warriors 9  از پلی استیشن 4 پرو نیز پشتیبانی کرده و این کنسول میان نسلی در این بازی تنظیمات گرافیکی مختص به خودش را خواهد داشت.

سیستم مبارزات سریع،  روایت داستانی جالب و استفاده از اساطیر شرقی از جمله نکات قابل توجه در مورد این سری هستند.

Final Fantasy XV: Pocket Edition

  • پلتفرم: اندروید، ای او اس
  • تاریخ عرضه: 20 بهمن

این بازی به عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی های موبایل در سال جاری شناخته می شود. قرار است تا در Final Fantasy XV: Pocket Edition، شخصیت های اصلی فاینال فانتزی 15 با تم ظاهری Chibi ایفای نقش کنند. این بازی ده اپیزود جداگانه داشته که تجربه قسمت اول آن برای شما رایگان خواهد بود.

باید چند روز دیگر منتظر ماند و دید که پروژه جدید کمپانی اسکوئر انیکس روی پلتفرم های موبایل به کجا خواهد رسید. برای تجربه این بازی به سیستم عامل ای او اس بالاتر از 11 نیاز خواهید داشت. لازم به ذکر است که نسخه پی سی فاینال فانتزی 15 در تاریخ 15 اسفند سرانجام عرضه خواهد شد.

Kingdom Come: Deliverance

بازی

  • پلتفرم: پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4
  • تاریخ عرضه: 23 بهمن

شخصاً Kingdom Come: Deliverance  را یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال جاری میلادی می دانم. عنوان نقش آفرینی چشم نوازی که به دست سازندگان سری محبوب مافیا ساخته شده و داستان آن در قرون وسطا روایت خواهد شد.

سازندگان بازی مانور زیادی روی بخش مبارزات آن داده اند و جدا از کیفیت گرافیکی و هنری بازی، باید منتظر روایت داستانی متفاوت آن نیز باشیم. یکی از نکات جالب در رابطه با این بازی این است که به گفته سازندگان Kingdom Come: Deliverance، در این عنوان خبری از سحر و جادو نبوده و کل داستان بازی بر اساس چهره واقعی قرون وسطا روایت خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی