ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اعلان‌های تبلیغاتی اسنپ باعث «تعلیق موقتی» این سرویس از کافه بازار شد

بعد از حذف شدن نسخه رانندگان سامانه هوشمند حمل و نقل آنلاین اسنپ از کافه بازار، از ساعاتی پیش نسخه اصلی این برنامه هم از این مارکت اندرویدی حذف شده است. کابران هنگام باز کردن ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۷:۲۲

بعد از حذف شدن نسخه رانندگان سامانه هوشمند حمل و نقل آنلاین اسنپ از کافه بازار، از ساعاتی پیش نسخه اصلی این برنامه هم از این مارکت اندرویدی حذف شده است. کابران هنگام باز کردن صفحه اسنپ در این سامانه با خطا روبرو می شوند و دلیل حذف آن را نقض قوانین کافه بازار در حوزه تبلیغات می بینند. هرچند به نظر می‌رسد این تعلیق موقتی بوده و با پیگیری‌های دیجیاتو مشخص شد که این برنامه تا ساعاتی دیگر به این مارکت اندرویدی بازخواهد گشت.

«امیر حقیقت» مدیر روابط عمومی کافه بازار در گفتگو با دیجیاتو خاطرنشان می‌کند که نوتیفیکشن‌های این برنامه دلیل حذف اسنپ بوده و آنها قوانین انتشار اپلیکیشن در کافه بازار را نقض کرده‌اند. او به این بند از قوانین کافه بازار اشاره می‌کند:

«در کافه‌بازار برنامه‌ها نباید از اعلان‌ها (Notification) برای ارسال تبلیغات استفاده کنند. اعلان‌ها می‌توانند برای اطلاع‌رسانی‌های مرتبط با کارکرد برنامه مانند به‌روز‌رسانی‌ و امکانات جدید آن استفاده شود. استفاده از اعلان‌های چسبان (Ongoing) نیز جز در مواقعی که برنامه برای عملکرد صحیح به آن نیاز داشته باشد خلاف قوانین است.»

قوانین کافه بازار برای انتشار اپلیکیشن ها در این مارکت اندرویدی به موارد متعددی از جمله نحوه اعلان‌ها اشاره داشته است.

حقیقت خبر از حل شدن مشکلات بین اسنپ و کافه‌بازار می‌دهد و به دیجیاتو می‌گوید که مقدمات برگشت اسنپ به کافه‌بازار در حال انجام است و این حذف را یک «تعلیق موقتی» می‌خواند. بر اساس گفته‌های امیر حقیقت، کافه‌بازار تا ساعاتی دیگر این برنامه را به مارکت اندرویدی خود بازخواهد گرداند.

گفتنیست برنامه اسنپ که پیش‌تر به همراه چند برنامه ایرانی دیگر از گوگل‌پلی حذف شده بودند نیز به تازگی در این مارکت اندرویدی در دسترس قرار گرفته و همانطور که در تصویر فوق می‌بینید قابل نصب است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

    این اسنپ چقدر تخلف میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی