ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پگاترون
تکنولوژی

پگاترون، دومین تامین کننده اپل نسبت به بهبود بازار موبایل خوش بین است

پگاترون (Pegatron) به عنوان دومین اسمبل کننده بزرگ آیفون پس از فاکسکان، از امیدواری نسبت به افزایش تقاضا برای موبایل های پیشرفته در سال جاری خبر داده است: ما نسبت به افزایش تقاضا برای موبایل ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

پگاترون (Pegatron) به عنوان دومین اسمبل کننده بزرگ آیفون پس از فاکسکان، از امیدواری نسبت به افزایش تقاضا برای موبایل های پیشرفته در سال جاری خبر داده است:

ما نسبت به افزایش تقاضا برای موبایل هوشمند در سال 2018 خوش بین هستیم. علاوه بر این از قابلیت های جدید مثل واقعیت افزوده و هوش مصنوعی که به این موبایل ها راه پیدا می کنند نیز منتفع خواهیم شد.

«S.J. Liao»، مدیرعامل این کمپانی در کنفرانس خبری تاکید کرد که آنها از کاهش روند رشد بازار موبایل های هوشند خبر دارند، با این حال کمپانی های با کیفیت از این مساله ضربه نخواهد خورد.

او افزود که این کمپانی تنها روی موبایل های هوشمند تمرکز کرده و به دنبال رقابت با مونتاژ کننده های چینی فعال در حوزه موبایل های میان رده و اقتصادی نخواهد بود.پگاترونبر اساس گفته های وی هزینه های سرمایه ای پگاترون نسبت به سال 2017 که 400 میلیون دلار بود، به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد. این هزینه ها به منظور ایجاد سود در آینده، صرف ایجاد دارایی‌های ثابت و مولد جدید یا افزایش ارزش آنها می شوند.

پگاترون نسبت به کمپانی «Hon Hai Precision Industry» یا همان فاکسکان، سهم کمتری از سفارشات اپل را در اختیار دارد و اساسا کوچکتر است. همین مساله باعث شده اپل ماموریت تولید آیفون X  را به فاکسکان داده و سفارشات آیفون 8 را به پگاترون بسپارد.

وب سایت «Nikkei» دو ماه قبل گزارشی را مبنی بر احتمال معرفی سه مدل آیفون در سال 2018 منتشر کرد که دو مدل از آنها از نمایشگرهای با پنل OLED و یک مدل از نمایشگر 6.1 اینچی پنل LCD بهره می برد. برخی کارشناسان اعتقاد دارند که کمپانی کوپرتینویی مسئولیت تولید آیفون های 6.1 اینچی را نیز بر عهده پگاترون قرار خواهد داد.

تحلیلگرانی مثل «Kylie Huang» مدعی شده اند که این مدل جدید موبایلی پیشرفته با قیمت مناسب خواهد بود که می تواند نظر خریداران زیادی را به خود جلب کند. این تحلیلگر اضافه می کند که احتمالا در سال جاری زیر مجموعه تولید قاب پگاترون به نام Casetek که سابقه تولید قاب برای آیپد را دارد، در فرایند تولید قاب های آیفون نیز مشارکت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی