ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S9
تکنولوژی

گلکسی S9 احتمالا از سنسور IMX345 سونی بهره می برد

سامسونگ برای بهبود قابلیت های تصویربرداری پرچمدارهای جدید خود تدابیر خاصی را در نظر گرفته است و چندی پیش نام تجاری «The Camera Reimagined» را به ثبت رساند که نشان دهنده بروزرسانی گسترده دوربین ها بود. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

سامسونگ برای بهبود قابلیت های تصویربرداری پرچمدارهای جدید خود تدابیر خاصی را در نظر گرفته است و چندی پیش نام تجاری «The Camera Reimagined» را به ثبت رساند که نشان دهنده بروزرسانی گسترده دوربین ها بود.

یکی از قابلیت های منحصر به فرد گلسی S9 برخوردار بودن از لنزی با گشودگی دیافراگم متغیر است و حالا خبرهایی از مدل سنسور به کار رفته در دوربین این اسمارت فون منتشر شده است.

اکانت کاربری mmddj_china@ که سابقه نسبتاً خوبی در افشای اطلاعات مربوط به سامسونگ دارد، مدعی شده که حسگر تعبیه شده در گلکسی S9 سونی IMX345 خواهد بود که 1/2.55 اینچی است و اندازه‌ای مشابه سنسور مورد استفاده در گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 دارد.

کمپانی ژاپنی هنوز این سنسور را به صورت رسمی معرفی نکرده و ممکن است ششم اسفندماه و همزمان با محصولات جدید سامسونگ اطلاعات بیشتری در رابطه آن ارائه شود.گلکسی S9

از سوی دیگر اطلاعات منتشر شده در سایت سامسونگ حاکی از این است که سنسور 12 مگاپیکسلی گلکسی S9 بسیار سریع بوده و توانایی ثبت تصاویر با نرخ 480 فریم بر ثانیه را دارد.

گشودگی دهانه لنز این موبایل نیز بین F1.5 یا F2.4 متغیر است که امکان تنظیم میزان نور دریافتی حسگر را فراهم می کند. البته این تکنولوژی چندان انقلابی هم نیست و سامسونگ پیشتر با موبایل 3 هزار دلاری خود، آن را در اختیار مشتریان چینی قرار داده است.

هر چه گشودگی دهانه لنز بازتر باشد (یا به عبارتی عدد F پایین تر)، میزان نور بیشتری به حسگر می رسد و بدین ترتیب کیفیت عکس برداری در نور کم بهبود می یابد.

دو پرچمدار آتی کمپانی کره ای از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می برند که فوکوس خودکار و امکان شناسایی عنبیه چشم را نیز با خود به همراه دارند. همچنین ادعا شده که دوربین سلفی موبایل های مذکور از قابلیت ضبط ویدیو های صحنه آهسته نیز پشتیبانی می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی