ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل پلاس
تکنولوژی

نسخه جدیدی از اپلیکیشن گوگل پلاس به زودی به اندروید می آید

گوگل پلاس را به یاد دارید؟ همان شبکه اجتماعی ناموفق گوگل را می گوییم که از «حلقه» ها برای مدیریت مخاطبین و Community برای ایجاد ارتباط میان افراد هم فکر و هم سلیقه استفاده می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

گوگل پلاس را به یاد دارید؟ همان شبکه اجتماعی ناموفق گوگل را می گوییم که از «حلقه» ها برای مدیریت مخاطبین و Community برای ایجاد ارتباط میان افراد هم فکر و هم سلیقه استفاده می کرد.

اگر نمی دانستید باید بگوییم که گوگل پلاس هنوز هم به کار خود ادامه می دهد، هر چند که این روزها افراد زیادی در آن فعالیت نمی کنند. با این وجود، به نظر می رسد که گوگل می خواهد با به‌روزرسانی اپلیکیشن این شبکه اجتماعی نام آن را مجددا بر سر زبان ها بیندازد.

لئو دیگن، یکی از مهندسان تیم گوگل پلاس امروز با انتشار پستی در این شبکه اجتماعی از طراحی نسخه «کاملا جدید» گوگل پلاس برای اندروید خبر داده است. به گفته وی، نسخه جدید از نظر ظاهری به اپلیکیشن کنونی شباهت زیادی دارد هر چند که قابلیت های مدرنی به آن اضافه شده که پیش تر در آن حضور نداشتند.

در ادامه پست آقای دیگن می خوانیم که این به‌روزرسانی «طی روزهای آینده» منتشر می شود و در آن شاهد بهبود عملکرد اسکرول، لایت باکس جدید و انیمیشن های تازه برای قسمت نظرات خواهیم بود.

تغییرات ذکر شده شاید خیلی بزرگ و انقلابی نباشند، اما نشان دهنده آنند که گوگل سرویس شبکه اجتماعی خود را فراموش نکرده و احتمال دارد که در آینده تغییرات بیشتری را هم برای آن به ارمغان بیاورد.

طبیعتا رسیدن گوگل پلاس به جایگاه شبکه های اجتماعی پرطرفداری مثل توییتر و فیسبوک بسیار دور از انتظار است، اما اگر گوگل بتواند در عین بهبود ظاهری، محیطی عاری از پست های اسپم و مصون از آزار و اذیت های اینترنتی در این شبکه اجتماعی پدید آورد موضوعی است که همگی برای آن مشتاق خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مسعود بهری
    مسعود بهری | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

    مشتاقانه منتظر آپدیت جدید هستیم
    البته ناگفته نمونه من رو گوشی بدون فیلترشکن بازش میکنم

  • ⓜⓔⓗⓡⓢⓗⓐⓓ
    ⓜⓔⓗⓡⓢⓗⓐⓓ | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

    بلی،به یاد داریم.همان گوگل پلاسی که فیلتر شده است

مطالب پیشنهادی