ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اطلاعات گسترده از بخش داستانی و آنلاین Red Dead Redemption 2 فاش شد

راک استار جزییات جدیدی را در رابطه با بازی در دست ساخت خود یعنی Red Dead Redemption 2 منتشر نکرده است اما اطلاعاتی که به تازگی به بیرون درز کرده اند، جزییات تازه ای را ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۵

راک استار جزییات جدیدی را در رابطه با بازی در دست ساخت خود یعنی Red Dead Redemption 2 منتشر نکرده است اما اطلاعاتی که به تازگی به بیرون درز کرده اند، جزییات تازه ای را از این عنوان در اختیار ما می گذارند.

همانطور که پیش از این به آن اشاره کرده بودیم، راک استار چندی پیش Red Dead Redemption 2 را تا پاییز سال جاری میلادی تاخیر زد و در حالی که انتظار انتشار اطلاعات بیشتری را از این بازی داشتیم، سازنده این بازی مورد انتظار به انتشار چند اسکرین شات تازه از محیط آن بسنده کرد.

طبق این اطلاعات که معتبر هم به نظر می رسند، در بازی با آزادی عمل زیادی روبرو خواهیم بود. در طول بخش داستانی به مناطقی همچون Ridgewood و Armadillo  سفر خواهیم کرد و در هر کدام از این مناطق شخصیت ها و فروشگاه های مختلفی وجود خواهند داشت.

اسب، درشکه، کالسکه و انواع قطار در درون محیط بازی وجود خواهند داشت تا کار شما برای سفر به سرزمین های دور و نزدیک، آسان تر شود. ظاهراً در این قسمت می توان درون قطارها با شخصیت اصلی حرکت کرده و با افراد حاضر در آن، تعامل و گفت و کرد.

red dead redemption 2

مطابق انتظار، مینی گیم های کوچک تری مثل کارت بازی، مسابقات سوارکاری و مواردی همچون جمع کردن گیاه نیز در بازی حضور خواهد داشت. همچنین در بازی این قابلیت را خواهید داشت که گیاهان مختلف را با یکدیگر ترکیب کرده و داروهای مختلفی را خلق کنید.

همانند حالت دوربین اول شخصی که در GTA V شاهد آن بودیم، در Red Dead Redemption 2 نیز می توانیم تا مراحل را با این دوربین به اتمام برسانیم. مطابق شایعات این قابلیت همزمان در بخش تک نفره و چندنفره بازی قابل استفاده است.

از دیگر شباهت های بازی به GTA V را می توان در بخش ماموریت های اتفاقی که روی نقشه ظاهر می شوند پیدا کرد. ظاهراً می توانید به روش های مختلف دشمنان خود را شکنجه داده تا آن ها اطلاعات مورد نیازتان را در اختیار شما قرار بدهند.

جدا از بخش داستانی بازی، اطلاعات تازه ای از بخش چندنفره بازی نیز منتشر شده است. مانند GTA V نقشه بخش داستانی و چندنفره بازی یکسان خواهد بود اما این دنیا این بار با جزییات بیشتری نسبت به GTA V طراحی شده است.

در بخش آنلاین بازی، سه حالت بتل رویال، Revive and Survive و Money Grab در دسترس خواهند بود. هنوز مشخص نیست که حالت بتل رویال بازی چه شباهت ها و تفاوت هایی با عناوین موفقی مانند PUBG خواهد داشت.

در حالت Revive and Survive باید برای احیای سلامتی هم تیمی ها و زنده ماندن خود تلاش کنید و در Money Grab نیز دو تیم برای کسب پول بیشتر به رقابت خواهند پرداخت.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که راک استار در حال آماده کردن یک اپلیکیشن ویژه برای Red Dead Redemption 2 است که در آن مینی گیم های کوچکی که مرتبط با بازی هستند، حضور خواهند داشت.

بازی Red Dead Redemption 2 در چهارم آبان ماه سال آینده برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

    اگه فکر میکردم متاش میشه بالا 97 الان میگم میشه بالا 99

  • Rezagamee
    Rezagamee | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

    ممنون شایان جان. خسته نباشی. نقدت و خبری که دادی خعلی واضح بود.

مطالب پیشنهادی