ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر تازه گلکسی اس 9 و نسخه پلاس در رنگ ارغوانی را ببینید

کمتر از سه هفته تا رونمایی از گلکسی اس 9 سامسونگ زمان باقیست و حالا تصاویر تازه ای از این پرچمدار در فضای آنلاین منتشر شده است. اگر خاطرتان باشد چندی پیش نخستین رندرهای خبری ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۸:۵۲

کمتر از سه هفته تا رونمایی از گلکسی اس 9 سامسونگ زمان باقیست و حالا تصاویر تازه ای از این پرچمدار در فضای آنلاین منتشر شده است.

اگر خاطرتان باشد چندی پیش نخستین رندرهای خبری از گلکسی اس 9 و برادر بزرگ تر آن منتشر شد که نسخه مشکی رنگ از آنها را به تصویر می کشید.

امروز اما ایوان بلس دو تصویر تازه از کهکشانی های تازه سامسونگ را منتشر کرد که رنگ ارغوانی از آنها را نشان می دهند. اما نکته مهم در رابطه با این تصاویر آن است که می توانیم پنل پشتی آنها را نیز مشاهده نماییم و همزمان بخش های جانبی شان را هم ببینیم.

گلکسی اس 9
گلکسی اس 9
گلکسی اس 9 پلاس
گلکسی اس 9 پلاس

این تصاویر تایید می کنند که سامسونگ تصمیمش را مبنی بر استفاده از دوربین اصلی تک لنزی در بخش پشتی بدنه موبایل مورد بحث گرفته و ظاهرا قصد دارد دوربین دوگانه را صرفا در بدنه گلگسی اس 9 پلاس کار بگذارد.

علاوه بر موقعیت دوربین محل قرار گیری حسگر اثرانگشت نیز روی بدنه این موبایل قابل مشاهده است و با شایعات قبلی در این رابطه همخوانی دارد.

البته روشن است که سامسونگ قصد ندارد پرچمدار آتی خود را صرفا با رنگ های مشکی و ارغوانی عرضه کند و انتظار می رود گزینه های آبی مرجانی و خاکستری نیز به این مجموعه اضافه شوند.

در انتها بد نیست اشاره کنیم طبق برنامه ریزی های صورت گرفته کنفرانس خبری سامسونگ در MWC 2018 یک روز قبل از آغاز به کار رسمی این نمایشگاه یعنی در تاریخ ششم اسفند برگزار می شود و انتظار داریم که در این روز معرفی گلکسی اس 9 و نسخه پلاس آن صورت بگیرد.

البته این انتظار هم بنابر گزارشات و مستندات مختلفی مطرح می شود از جمله آنکه روز گذشته مشخص شد این موبایل مجوزهای لازم از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور را دریافت کرده و نسخه از آن برای طی مراحل  قانونی در ایران وارد کشور شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hello
    Hello | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

    همون گوشیای زشت پارسالی هستند که پس از ۱ سال هیچ خلاقیتی توشون نیست !! گوشی فقط الجی اونم V30 پلاس که یه شاهکاره تمام عیاره !!

    • sepehr
      sepehr | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

      ۱۰۰%???

مطالب پیشنهادی