ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

پیشه ور جمهوری خواهان را به دسیسه چینی علیه خود متهم کرد

اگر خاطرتان باشد چندی پیش شروین پیشه ور (سرمایه گذار ایرانی الاصل صنعت تکنولوژی آمریکا) از طرف چند خانم به آزار جنسی متهم شد و به همین خاطر ضمن استعفا از سمت مدیرعاملی شرکت شرپا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

اگر خاطرتان باشد چندی پیش شروین پیشه ور (سرمایه گذار ایرانی الاصل صنعت تکنولوژی آمریکا) از طرف چند خانم به آزار جنسی متهم شد و به همین خاطر ضمن استعفا از سمت مدیرعاملی شرکت شرپا کپیتال از سکان داری کمپانی هایپرلوپ وان نیز کنار گذاشته شد.

حالا اما خبر رسیده که این کارآفرین ایرانی بار دیگر ادعاهایش مبنی بر دست داشتن شرکتی به نام Definers Public Affairs در راه اندازی کمپینی برای لکه دار کردن اعتبار و آبرویش را تکرار کرده و در همین راستا نیز روز جمعه گذشته شکایتی را علیه این شرکت تسلیم مقامات قضایی آمریکا کرده است.

Definers به خاطر انجام تحقیقات در رابطه با سیاستمداران دمکرات و هوادارانشان شهرت دارد و این کار را نیز با پشتیبانی مستقیم جمهوری خواهان انجام می دهد. این شرکت همچنین در زمینه ارائه خدمات مشاوره به شرکت ها و رفع مسائلی که ممکن است با دولت برایشان پیش بیاید فعالیت می کند.

اندکی بعد از شکایت اولیه آن خانم علیه پیشه ور، چند نفر دیگر هم به خاطر سوء رفتار جنسی وی علیه او شکایت کردند. در میانه های همین اتفاقات نیز گزارشی ساختگی از سوی پلیس لندن علیه پیشه ور منتشر شد. آن اسناد البته حقیقی نبودند (طبق اعلام پلیس) اما ماجرا واقعا اتفاق افتاده بود.

آنطور که خود پیشه ور نیز تایید کرده بود مساله به ادعای تجاوز مربوط بود که به دستگیری و بازجویی از وی منتهی شد اما در ادامه به خاطر نبود مستندات لازم، پیشه ور از اتهام تبرئه شد.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم پیشه ور یک سرمایه گذار حوزه فناوی است و از هم-بنیانگذاران پروژه حمل و نقل پرسرعت هایپرلوپ وان نیز محسوب می شود؛ او در این شرکت سمت رئیس هیئت مدیره را در اختیار داشت و همزمان از سرمایه گذاران اوبر هم هست.

پیشه ور از حامیان بارز تراویس کالانیک مدیرعامل سابق اوبر به شمار می رفت که سال گذشته به خاطر انتشار گزارشات متعدد از فرهنگ کاری مسموم در این شرکت از سمتش برکنار شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی