ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S10
تکنولوژی

انتشار مشخصات احتمالی گلکسی S10 در شبکه های اجتماعی چین

در حالی که هنوز چند روز به معرفی گلکسی S9 باقی مانده شایعاتی در مورد مشخصات احتمالی گلکسی S10 (که احتمالا گلکسی X نام خواهد داشت) در فضای مجازی منتشر شده است. در شبکه اجتماعی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

در حالی که هنوز چند روز به معرفی گلکسی S9 باقی مانده شایعاتی در مورد مشخصات احتمالی گلکسی S10 (که احتمالا گلکسی X نام خواهد داشت) در فضای مجازی منتشر شده است.

در شبکه اجتماعی ویبو چین که منشا افشای خبرهای محرمانه بسیاری در مورد کمپانی های مختلف است، این بار اطلاعاتی در مورد پرچمدار سال 2019 سامسونگ منتشر شده است.

همانگونه که از پرچمدارهای کمپانی کره ای انتظار می رود این دستگاه به پیشرفته ترین چیپست از برند اگزینوس و پردازشگر گرافیکی اختصاصی با واحد پردازش عصبی مجهز خواهد بود که از این نظر به رقیبی برای سری میت هواوی تبدیل می شود.گلکسی S10در کنار این مغز هوشمند یک رم LPDDR5 و حافظه داخلی با استاندارد UFS 3.0 پیاده سازی می شود که سرعت انتقال داده را نسبت به نسل کنونی به دو برابر افزایش داده و از سوی دیگر مصرف انرژی را نیز کاهش می دهد.

بر این اساس گلکسی S10 از باتری با ظرفیت بیشتر و طراحی L شکل برخوردار خواهد بود که پیش از این در آیفون X به کار برده شده است.  بروزرسانی مهم بعدی پشتیبانی از شبکه های ارتباطی 5G است که انتظار می رود سال آینده در دسترس کاربران قرار گیرد.

از نظر طراحی پرچمدار سری S سال 2019 از نمایشگری بدون حاشیه با پنل OLED و نسبت صفحه نمایش به بدنه 93 درصدی بهره خواهد برد که در زیر آن سنسور اثر انگشت پیاده سازی شده است.گلکسی S10از دیگر قابلیت های مهم می توان به سنسور شناسایی چهره سه بعدی و هوش مصنوعی پیشرفته اشاره کرد. تجزیه و تحلیل آخرین نسخه بتا از تنظیمات اندروید اوریو گلکسی نوت 8 نیز نشان داده بود که موبایل های جدید سامسونگ احتمالا به قابلیتی به نام «اسکن هوشمند» مجهز هستند که ترکیبی از اسکن چهره و عنبیه است.

اگرچه طراحی ظاهری و سخت افزاری این اسمارت فون بسیار فوق العاده به نظر می رسد، اما فعلا بیشتر نگاه ها متوجه گلکسی S9 است که قرار است ششم اسفندماه معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • FARDIN.?
    FARDIN.? | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

    ????????

  • amir nori
    amir nori | ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

    مسعولین اعلام کردن هنگام عرضه اس ۱۱ ما دیگه در این دنیا نیستین از فقر و بدبختی به اون دنیا میریم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی