ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شروین پیشه ور
تکنولوژی

توفان توییتری شروین پیشه ور در 48 ساعت

شروین پیشه ور از سرمایه گذران ایرانی الاصل مشهور در صنعت فناوری آمریکا که اخیرا سروصدای زیادی بر پا کرده، در دو ماه گذشته فعالیت چندانی در توییتر نداشته اما در 48 ساعت گذشته ده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

شروین پیشه ور از سرمایه گذران ایرانی الاصل مشهور در صنعت فناوری آمریکا که اخیرا سروصدای زیادی بر پا کرده، در دو ماه گذشته فعالیت چندانی در توییتر نداشته اما در 48 ساعت گذشته ده ها توییت عجیب را به صورت متوالی منتشر کرده است.

پیشه ور که به خاطر متهم شدن به آزار جنسی از کمپانی هایپرلوپ وان کنار گذاشته شد، در توییت های خود به موضوعات مختلفی از قبیل بیت کوین، مهاجرت و حتی اسپیس اکس پرداخته است، با این حال عجیب ترین نکته پیش بینی های اوست.شروین پیشه وراو در این سلسله مطالب نه چندان منسجم مدعی شده که یک طوفان اقتصادی در راه است و در چند ماه آینده بازار سهام با سقوط 6 هزار واحدی مواجه خواهد شد. پیشه ور پس از صرف شام به «سیلیکون ولی» نیز تاخته است:

سیلیکون ولی بیشتر از اینکه ایده باشد به مکان جغرافیایی مشهوری تبدیل شده اما کارآفرینی یک حرکت بدون مرز است

وی در توییت دیگر شرکت های بزرگ را به انحصار قدرت متهم کرده است:

5 شرکت بزرگ در آمریکا بیش از حد قدرتمند شده و عرصه را بر استارتاپ ها تنگ کرده اند. شاید اوبر آخرین شرکتی است که در برابر آنها عرض اندام می کند

علاوه بر این وی مدعی شده که قیمت ارز مجازی بیت کوین در ماه های آتی به حدود 2 تا 5 هزار دلار خواهد رسید اما با شتابی آهسته قیمت آن مجددا افزایش پیدا می کند.

احتمالا هدف از این پیش بینی ها بیش از اینکه ارائه تحلیل های منطقی باشد، صرفا جلب توجه بوده چرا که وی از اواخر آذرماه و پس از استعفا از شرپا کپیتال چندان در معرض توجه نبوده است.

هنوز مشخص نیست بین تلاش وی برای جلب توجه رسانه ها و شکایتی که جمعه گذشته به بهانه دست داشتن شرکت Definers Public Affairs در راه اندازی کمپینی برای لکه دار کردن اعتبار و آبرویش تسلیم مقامات قضایی آمریکا کرده، ار تباطی وجود دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی