ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رنگ های احتمالی گلکسی اس 9 سامسونگ مشخص شد

کمتر از 3 هفته  دیگر سامسونگ قصد دارد از موبایل های سری گلکسی اس 9 رونمایی کند. در حالیکه در روزهای قبل رندری از رنگ ارغوانی این تلفن های هوشمند منتشر شده بود، به تازگی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

کمتر از 3 هفته  دیگر سامسونگ قصد دارد از موبایل های سری گلکسی اس 9 رونمایی کند. در حالیکه در روزهای قبل رندری از رنگ ارغوانی این تلفن های هوشمند منتشر شده بود، به تازگی رنگ های منتسب به رندرهای مطبوعاتی رسمی این تلفن های هوشمند انتشار یافته است.

بر اساس اعلام ایوان بلس، افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی رنگ های دو موبایل گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به این شرح است:

  • مشکی نیمه شب
  • ارغوانی
  • تیتانیومی
  • آبی مرجانی

با توجه به این اطلاعات، وبسایت فون آرنا نیز از رندرهای پرچمداران فعلی سامسونگ و نیز اطلاعات منتشر شده از مشخصات سری گلکسی اس 9 استفاده کرده و رنگ های جدید را طراحی نموده است.

بیشتر این رنگ ها را قبل از این در گلکسی اس 8 (بررسی دیجیاتو)، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 (بررسی دیجیاتو) نیز دیده ایم. البته در این بین رنگ ارغوانی جدید است. همچنین به نظر می رسد رنگ طوسی ارکیده ای که پیش از این برای موبایل های سری گلکسی اس 8 و نیز گلکسی نوت 8 رونمایی شده بود، این بار در سری پرچمداران آتی جایی ندارد.

ایوان بلس، اشاره به رنگ خاص دیگری برای نسخه های ویژه موبایل های پرچمدار آتی سامسونگ نیز کرده. با این حال مشخص نیست این رنگ چیست.

گلکسی اس 9 قرار است با دوربین اصلی تکی ارائه شود. گلکسی اس 9 پلاس نیز با دوربین اصلی دوگانه روانه بازار خواهد شد. همچنین قرار است این دو از گشودگی دهانه لنز متغیر f1.5 و f2.4 برخوردار باشند. نمایشگر آنها از نوع لبه به لبه با نسبت 18.5 به 9 خواهد بود. از نظر ابعاد به نظر می رسد پرچمداران آتی بسیار نزدیک به پرچمدارن فعلی، گلکسی اس 8 باشند.

پیشنهاد می کنیم مطلب ویژه دیجیاتو در مورد «هر آنچه از گلکسی اس 9 پیش از رونمایی می دانیم» را مطالعه فرمایید؛ مطلبی که به مرور با توجه به اطلاعات جدیدی که پیش از رونمایی منتشر می شود، به روز می گردد. در ادامه می توانید دو رنگ دیگر سری گلکسی اس 9 را مشاهده نمایید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • kamran naseri
    kamran naseri | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

    زمانی من بی پول بودم و بهترین گوشیم جی ۷۳۰ هواوی بود اما الان بهترین هارو دارم پی ۱۰ پلاس ، شیاعومی می ۶ ، اما دلم به اون زمان جی ۷۳۰ خودم تنگ شده با چه لذتی تو اون گوشی فیلم نگاه میکردم ، بازی میکردم اما ، الان یکی از گوشی هارو فقط دکوری خریدم و اون یکی رو از ۱۲۸ حافظه داخلی فقط ۵ گیگ استفاده کردم و در حد تماس و تلگرام و چنتا آپ دیگه ازش استفاده میکنم

  • علیرضا عابدی
    علیرضا عابدی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

    همه شمایی که الان میگین چه قدر زشته بعد از رونمایی برای خریدنش حاضرید هر کاری بکنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی