ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S9
تکنولوژی

تصاویر شماتیک گلکسی اس 9 پلاس خبر از طراحی متفاوت لبه خمیده نمایشگر می دهند [به روز رسانی]

بر اساس تصاویری که امروز از ظاهر شماتیک کارخانه ای موبایل گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ منتشر شده به نظر می رسد حاشیه های این موبایل نسبت به گلگسی اس 8 پلاس تغییراتی کرده که ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۳

بر اساس تصاویری که امروز از ظاهر شماتیک کارخانه ای موبایل گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ منتشر شده به نظر می رسد حاشیه های این موبایل نسبت به گلگسی اس 8 پلاس تغییراتی کرده که در نتیجه آن در دست گرفتن آن راحت تر از نسل پیشین شده است.

در این تصاویر که توسط افشاگر مشهور «استیو هِمِرستوفِر» (که با نام «onleaks» شناخته می شود) منتشر شده، گلگسی اس 9 بیش از اینکه شبیه به گلکسی اس 8 به نظر برسد، به تلفن های هوشمند جدید میان رده گلکسی A8 (بررسی دیجیاتو) شبیه است. در گلکسی اس 9 پلاس شیب منحنی لبه های نمایشگر کاهش یافته ولی در عوض عرض این قسمت افزایش پیدا کرده است.

این تغییرات موجب شده گلکسی اس 9 پلاس احتمالاً به زیبایی گلکسی اس 8 پلاس به نظر نرسد، ولی از سوی دیگر به دست گرفتن آن در دست راحت تر از قبل باشد. در این صورت احتمال لمس سهوی لبه های نمایشگر نیز کاهش خواهد یافت. همچنین انتظار می رود سازگاری نمایشگر با محافظ های صفحه بهبود پیدا کند. به عبارت دیگر احتمالاً محافظ ها به گونه بهتری روی شیشه نمایشگر قرار گیرند و کمتر حباب های هوا زیر آنها جمع شود.

همچنین ایوان بلس افشاگر معروف چند روز پیش تصاویری از اجزای پشتی این دو تلفن هوشمند را منتشر کرد که خبر از دوربین اصلی تکی گلکسی اس 9 و دوربین دوگانه گلکسی اس 9 پلاس می داد. به نظر می رسد بر خلاف گلکسی اس 8 که به دلیل جای نامناسب حسگر اثر انگشت کاربران را به دردسر انداخته بود، این بار قرار است این حسگر در فاصله مناسبی از دوربین تعبیه شود تا به این ترتیب امکان لمس اشتباه دوربین کاهش یابد.

موبایل های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس قرار است در 6 اسفند ماه توسط سامسونگ رونمایی شوند. بر اساس گفته های یک مقام رسمی این کمپانی که نخواسته نامش فاش شود، سری موبایل های گلکسی اس 9 بیش از اینکه بر طراحی جدید تمرکز داشته باشند، بر راحتی کاربران متمرکز هستند.

 

به روز رسانی:

به تازگی تصاویر جدید از موبایل های سری گلکسی اس 9 منتشر شده. در این تصاویر نیز طراحی دوربین اصلی تکی برای گلکسی اس 9 و دوگانه برای گلکسی اس 9 پلاس تأیید می شود. همچنین جایگاه حسگر اثر انگشت مشابه با گمانه زنی های پیشین، در زیر دوربین در قاب پشتی است. از سوی دیگر به نظر می رسد طراحی بخش جلویی تفاوت چندانی با سری گلکسی اس 8 نداشته باشد. در ادامه می توانید این تصاویر را مشاهده نمایید:

گلکسی اس 9
گلکسی اس 9
گلکسی اس 9 پلاس
گلکسی اس 9 پلاس

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • hadi
    hadi | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

    یعنی روزی نیس از سامسونگ خبری نباشه توی دیجیاتو

  • milad
    milad | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

    با آسفون ازشون عکس گرفتن ( روی عکس آخری عکس آیفون افتاده رو گوشی )
    یعنی کارکنان سامسونگ آیفون دارن ؟؟

  • omid99
    omid99 | ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

    واقعا صفحه خمیده چیز بی خود و بدرد نخوریه و هیچ کارایی نداره . خود سامسونگ نمیدونه چجوری از شر دستپخت خودش خلاص بشه

    • ali nory
      ali nory | ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

      تمام زیبایی و خاص بودن گوشی های رده بالای سامسونگ به این صفحه خمیدشون هست و گرنه 90% گوشی های برندهای دیگه همه شبیه هم هستن.از نظر کارایی هم مطمئن هستم تا حالا اصلا تجربه کار با این سری از گوشیها رو نداشتی که این حرف رو میزنی

      • Amir Barandoost
        Amir Barandoost | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

        کاملا موافقم، هم از نظر ظاهری جذاب تر و متفاوت تر هست هم ویژگی اج بسیار کاربردیه، وقتی شما داخل یه اپ هستین و میخواین سریع به یه اپ دیگه سوییچ کنین یا میخواین تماس سریع یا حتی یادداشت بکنید بسیار سریع می تونین این کارو انجام بدین... هرچند که به نظر عده ی زیادی بی فایدس ولی اگه باهاش کار کنین احتمالا نظرتون عوض میشه

    • kingg
      kingg | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

      ????

    • ali nory
      ali nory | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

      چرا کامنتهای که در جواب ایشون میزاریم رو تایید نمیکنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مطالب پیشنهادی