ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لایو والپیپر
نرم افزار و اپلیکیشن

چگونه ویدیوها و عکس های متحرک را به والپیپر زنده آیفون تبدیل کنیم؟

شاید این روزها تب و تاب استفاده از والپیپرهای زنده روی آیفون به میزان زیادی فروکش کرده، اما اگر همچنان خواهان استفاده از این قابلیت هستید و عاشق تنوع، آموزش امروز را از دست ندهید. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

شاید این روزها تب و تاب استفاده از والپیپرهای زنده روی آیفون به میزان زیادی فروکش کرده، اما اگر همچنان خواهان استفاده از این قابلیت هستید و عاشق تنوع، آموزش امروز را از دست ندهید.

به لطف اپلیکیشن intoLive که امروز معرفی می کنیم، تمام ویدیوها و تصاویر گیف می توانند به عنوان والپیپر زنده روی پس زمینه تان بنشینند.

دیگر خودتان تصور کنید که با داشتن این قابلیت چه والپیپرهای خارق العاده ای می توانید بسازید؛ از بهترین سکانس فیلم مورد علاقه تان گرفته تا تصاویر متحرک دوست داشتنی که هر روز در تلگرام رد و بدل می کنید همه با intoLive می توانند به والپیپر تبدیل شوند.

کاری که intoLive انجام می دهد در اصل تبدیل ورودی ها (ویدیو، گیف، عکس هایی که در حالت Burst گرفته اید) به فرمت Live Photo اپل است. در ادامه مراحل انجام این کار را با هم مرور می کنیم:

  • اپلیکیشن intoLive را از اپ استور دریافت کنید
  • اپ را باز کرده و کلیپ، تصویر گیف یا عکس های زنجیره ای مد نظرتان را انتخاب کنید
  • ویدیو یا گیف را از قسمت دلخواه برش بزنید
  • حالا می توانید ویدیو را در فرمت Live Photo تحویل بگیرید و روی پس زمینه بنشانید

همانطور که دیدید، انجام کار بسیار ساده است. وقتی که خروجی در Camera Roll ذخیره شد کافیست روی آن رفته و با فشردن علامت فلش در گوشه پایین و سمت چپ صفحه، گزینه Set as wallpaper را انتخاب کنید. کار تمام است، حالا هر بار که کمی انگشت تان را روی صفحه فشار بدهید، والپیپر به ظاهر ساکن شما جان گرفته و شروع به حرکت می کند تا از تماشایش در پس زمینه آیفون تان لذت ببرید.

intoLive قابلیت های بسیار جالبی دارد که بعضی از آن ها رایگان هستند و بعضی دیگر هم با ارتقاء به نسخه ۳ دلاری آزاد می شوند. یکی از جالب ترین آن ها، تنظیم مدت زمان حرکت والپیپر زنده شماست.

در نسخه رایگان برای والپیپرها محدودیت ۵ ثانیه ای دارید، اما با خرید نسخه کامل این محدودیت به ۳۰ ثانیه ارتقاء پیدا می کند. قابلیت دیگر اپلیکیشن هم تعیین Repeat یا همان تکرار حرکت والپیپر زنده است که متأسفانه برای افزایش تکرار به بیش از یک مرتبه باز هم باید نسخه حرفه intoLive را در اختیار داشته باشید.

البته تصور می کنیم که نسخه رایگان اپلیکیشن هم بتواند با امکاناتی که ارائه کرده شما را راضی کند. intoLive شاید بهترین اپ موجود برای ساخت لایو والپیپر آیفون نباشد اما در میان اپلیکیشن های اپ استور از معدود نمونه هایی است که کارش را به درستی و بدون نقص انجام می دهد.

در ادامه می توانید ویدیویی از نحوه ساخت والپیپر زنده با این اپلیکیشن را مشاهده کنید:

intoLive - Live Wallpapers

intoLive - Live Wallpapers

سازنده: .ImgBase, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 63.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی