ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

iOS 11.3
تکنولوژی

دومین بتای iOS 11.3 همراه با قابلیت Battery Health منتشر شد

بالاخره دومین نسخه بتای iOS 11.3 هم برای توسعه دهندگان منتشر شد تا بتوانند قابلیت جدید Battery Health را تجربه کنند. این خصوصیت به کاربران iOS اجازه می دهد که در مورد باتری آی دیوایس ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۰

بالاخره دومین نسخه بتای iOS 11.3 هم برای توسعه دهندگان منتشر شد تا بتوانند قابلیت جدید Battery Health را تجربه کنند. این خصوصیت به کاربران iOS اجازه می دهد که در مورد باتری آی دیوایس شان اطلاعات بیشتری داشته باشند.

برای دسترسی و استفاده از این قابلیت، لازم است که وارد تنظیمات سیستم عامل شده و به بخش باتری بروید. در اینجا Battery Health حداکثر ظرفیت باتری تان را به نمایش گذاشته و می تواند به شما بگوید که آیا باتری در نهایت ظرفیت خود کار می کند یا خیر.

برای دیوایس های نو مثل یک آیفون X تازه خریداری شده، باتری معمولا در حداکثر ظرفیت خود کار می کند، بنابراین بر خلاف آیفون های قدیمی تر که باتری شان مستهلک شده شاهد گزینه ای برای کاستن از قدرت پردازشی دستگاه نخواهید بود.

البته نکته خوب اینجاست که دیوایس های دارای باتری ضعیف هم الزامی به فعال کردن این گزینه ندارند و می توانند حالت مدیریت باتری را از تنظیمات غیر فعال نمایند. به گفته اپل گزینه مدیریت باتری در دومین بتای iOS 11.3 به طور پیش فرض غیر فعال است و تنها در صورتی شروع به کار می کند که آیفون به دلیل بروز یک مشکل به طور ناگهانی خاموش شود.

اپل همچنین می گوید اگر حالت مدیریت باتری پس از خاموشی ناگهانی دیوایس به صورت دستی غیر فعال شود، دیگر روشن نخواهد شد مگر آنکه یک خاموشی غیر منتظره دیگر برای موبایل اتفاق بیفتد. با این حساب به نظر می رسد که کاربران دیوایس های مشکل دار مجبور باشند که چندین و چند بار این قابلیت را خاموش نمایند.

Battery Health هنوز در مراحل آزمایشی به سر می برد و به گفته اپل به مرور زمان مشکلات آن برطرف شده و در آینده عملکرد بهتری را به نمایش خواهد گذاشت. در صورتی که عضو برنامه تست بتای اپل باشید، همین حالا با مراجعه به تنظیمات آی او اس و ورود به بحش General، می توانید از قسمت Software Update دومین بتای iOS 11.3 را دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی