ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ برگزاری کنفرانس بیلد ۲۰۱۸ مایکروسافت فاش شد

تاریخ برگزاری کنفرانس بیلد ، رویداد توسعه‌دهندگان مایکروسافت فاش شد. امروز یک افشاگر در شبکه‌ی اجتماعی توییتر تصویری منتشر کرده که به نظر می رسد طرح گرافیکی بکار رفته برای دعوت نامه‌های رسمی این رویداد ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

تاریخ برگزاری کنفرانس بیلد ، رویداد توسعه‌دهندگان مایکروسافت فاش شد. امروز یک افشاگر در شبکه‌ی اجتماعی توییتر تصویری منتشر کرده که به نظر می رسد طرح گرافیکی بکار رفته برای دعوت نامه‌های رسمی این رویداد باشد.

بر اساس تصویر مورد نظر، رویداد بیلد قرار است در بازه‌ زمانی هفدهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه برگزار گردد. محل برگزاری این رویداد بر خلاف سال گشته که در سانفرانسیسکو برگزار شد، قرار است نزدیک مقر اصلی این شرکت ردموندی در سیاتل واقع شود.

رویداد بیلد در واقع یک کنفرانس سالانه است که از سوی شرکت مایکروسافت و با هدف پیشبرد نرم‌افزار و توسعه‌دهندگان وب با استفاده از ویندوز، ویندوز فون، مایکروسافت آژور و دیگر فناوری‌های مایکروسافت برگزار می‌شود. رویداد یادشده نخستین بار در سال ۲۰۱۱ میلادی برگزار شد و در واقع جانشین رویداد های توسعه‌دهندگان پیشین مایکروسافت است.

کنفرانس بیلد در این سال‌ها به محلی تبدیل شده که توسعه دهندگان، مصرف کنندگان و شرکای مایکروسافت می‌توانند نقشه راه ویندوز در سال آتی را دیده و از آینده این سیستم عامل، سرویس‌ها و تجارت‌های پیرامونش اطلاعاتی کسب کنند.

اینطور که از شواهد پیداست هفته‌ی سوم اردبیهشت، هفته‌ای شلوغ برای کدنویسان، توسعه دهندگان و فعالان این حوزه است چرا که برگزاری کنفراس I/O گوگل نیز قرار است در همین بازه‌ی زمانی رخ دهد.

گوگل هر ساله کنفرانس I/O را برای توسعه دهندگان برگزار می کند و در آن مجموعه ای از جذاب ترین محصولات و خدماتش را برای عرضه در آینده نزدیک معرفی می نماید.

دو هفته‌ی پیش گوگل معمایی طرح کرد و به شکلی نو از تاریخ برگزاری مراسمش پرده برداشت. این مراسم بر خلاف دو سال گذشته یک هفته زودتر و از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

غول جستجوی آمریکایی قصد دارد که مراسم امسال را هم در آمفی تئاتر «شورلاین» در مانتین ویو برگزار کند و باز هم نزدیک ترین مکان به مقر اصلی گوگل را برای حضور توسعه دهندگان فراهم آورده است.

تداخل تاریخ برگزاری این کنفرانس‌ها اتفاقی بوده است چرا که هم گوگل و مایکروسافت هر دو سالن برگزاری این مراسم‌ها را از ماه‌ها پیش رزرو کرده بودند و در چندماه گذشته در حال بررسی و برنامه ریزی برای این رویداد‌ها بوده‌اند. به هرحال با رسمی شدن تاریخ برگزاری این دو مراسم دوستداران تکنولوژی می‌توانند به انتظار هفته‌ای فوق العاده بنشینند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی