ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رقابت پژو با ب ام و؛ شاسی بلند کوپه فرانسوی به بازار می آید

به زودی پژو به سبد محصولات  شاسی بلند خود ، یک شاسی بلند کوپه اضافه می کند. یعنی چیزی شبیه به مرسدس بنز GLC Coupe و یا ب ام و X4. البته شباهت آن بیشتر ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

به زودی پژو به سبد محصولات  شاسی بلند خود ، یک شاسی بلند کوپه اضافه می کند. یعنی چیزی شبیه به مرسدس بنز GLC Coupe و یا ب ام و X4. البته شباهت آن بیشتر به خودرویی مانند تویوتا CH-R خواهد بود و تا سال 2020 به بازار فروش خواهد رسید.

این تلاش برای ساخت شاسی بلندی ساختارشکن ، از موفقیت خودرو های 2008 ، 3008 و 5008 سرچشمه می گیرید که به طراحی چشمگیر و کابین فضایی مشهور بودند و حالا با یک Suv اسپرت تر قرار است جمعی چهار نفره در میان قد بلندان پژو تشکیل شود.

با توجه به تصاویر گرافیکی و رندر های اولیه ای که موجود است ، می توان اینگونه نتیجه گرفت که 4008 ، نسخه ای کوپه از 3008 خواهد بود و شباهت بسیاری به غیر از سقف شیب دار ، شیشه های کناری کوچک تر و منحنی زیبای انتها به 3008 خواهد داشت.

4008 با جزئیات منحصر به فردی معرفی خواهد شد که از میان آن ها می توان به چراغ های LED تیغه ای شکل و متصل عقب ، جلو پنجره تهاجمی مشبک و یک چراغ نواری شکل یک تکه در عقب اشاره کرد.

انتظار می رود که پژو ، تمرکز عمده خود را بر روی جاده ای بودن 4008 قرار دهد و رقابت اصلی آن با کراس اوور های شهری باشد که روز به روز در حال افزایش هستند و بازار داغ آن ها را هیچکس ، حتی سوپر اسپرت سازی مانند لامبورگینی انکار نمی کند.

مدیر عامل پژو نیز به عمل کردن قول خود به ساخت پنج SUV جدید در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت که در آینده بازار خودرو های شاسی بلند رشد فراوانی خواهد داشت ، زیرا که بازار آن روز به روز قوی تر می شود و ظرفیت های ساخت نیز در حال افزایش است.

درباره 4008 نیز ، با وجود سقف کوتاه تر ، همچنان ظرفیت این خودرو 5 نفر است ، درست مانند برادران بزرگتر و کوچکتر 3008 و 5008 و بر اساس پلتفرم EMP2 ساخته می شود.

موتوری نیز که برای آن در نظر گرفته شده است ، دو موتور 1.6 لیتری توربوشارژ بنزینی و یک موتور 2 لیتری توربودیزل است و موتور بنزینی با جدیدترین کراس اوور شریک تجاری پژو یعنی دی اس 7 برابر است.

در کنار این دو مدل ، دو مدل Plug in هیبریدی نیز تولید خواهد شد تا دامنه ساخت 4008 کامل تر شود. نسخه هیبریدی با به کمک آمدن یک موتور الکتریکی در چرخ های جلو ، می تواند تا 240 اسب بخار تولید کند و خبر خوب برای عشاق سرعت، احتمال عرضه نسخه GT با حدود 300 اسب بخار برای این کراس اوور شهری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Vito .r
    Vito .r | ۲۱ بهمن ۱۳۹۶

    پژو با میتسوبیشی قراداد داره آیا؟
    چون داشبورد ونمای کنار کلا میسوبیشی asx انگار:|

  • soheil
    soheil | ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

    رقابت پژو با بی ام و ???
    نکنه بخواطر چراغ های ال ای دیش میخواد با بی ام رقابت کنه ?
    آخه این چه تیتریه زدین

مطالب پیشنهادی